Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرآلات شودر، از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی شروع به فعالیت کرده و در این مدت با هدف تولید محصولاتی با سطح کیفی بالا، طراحی زیبا و جلوگیری از مصرف بیش از حد آب و نیز کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی، به فعالیت ادامه داده است. همانطور احتمالا شنیده‌اید شودر در شعار خود می‌گوید «چون جزئیات مهم است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه مدیران و مهندسین و تکنسین‌های شودر باعث شده کیفیت این محصولات در سطح رقابت با بهترین‌های دنیا قرار بگیرد. نگاه دقیق و توجه به تمام جزییات، درخشیدن نام شودر را بین دیگر رقبا به همراه داشته است.

اگر تحریم‌ها وجود نداشت میزان رشد صادرات شما چقدر افزایش می‌یافت؟

در گذشته برند کالای ایرانی از اعتبار خوبی برخوردار بود. واقعا هم محصولات ما با رقبای اروپایی قابل رقابت هستند. ما مشکل مواد اولیه نداریم، مشکلی از نظر کیفیت نداریم. ولیکن بحث انتقال پول واقعا یک مشکل جدی و اساسی است.

شرکت‌های خارجی دوست ندارند در اسناد و مدارک‌شان اسمی از شرکت‌های ایرانی باشد. به هر حال آنها هم می‌خواهند منافع بلندمدتی را دنبال کنند. ما با توجه به این قیمت بالای ارز فکر می‌کنیم ظرفیت بسیار مناسبی برای فروش خارجی وجود دارد و بسیاری از خارجی‌ها اتفاقا دوست دارند با ما کار کنند. اما مدام به دنبال روشی هستند که بتوانند این تحریم‌ها را دور بزنند. در گذشته این کار باز هم به مراتب راحت‌تر بود ولی روز به روز این مشکل سخت‌تر می‌شود. نهایتا آنها می‌گویند کشورهای دیگری مثل ترکیه هستند که می‌توانند بدون دردسر خریدشان را انجام دهند.

 رقبای اصلی ما در این صنعت در دنیا ترکیه و چین هستند که کالاهای خوبی با قیمت مناسب دارند و در بازار بین المللی عرضه می‌کنند. البته ما پا پس نمی‌کشیم و تمام تلاش‌مان این است که سهم صادراتی که داریم را حفظ کنیم و آن را ارتقا بدهیم. همانطور که در چند سال گذشته توانسته‌ایم بازارهای روسیه، عراق و کشورهای حوزه CIS را به بازار صادراتی خود اضافه کنیم. مطمئنیم اگر این فشارهای تحریمی نبود قطعا می‌توانستیم اتفاقات بهتری در این حوزه برای خودمان متصور باشیم.

در نمایشگاه روسیه که شودر در آن حضور داشت مشتریان و شرکت‌های روسی از اینکه یک شرکت ایرانی چگونه توانسته کالاهایی با این کیفیت، با این ظرافت و با این طراحی تولید کند تعجب کرده بودند. به طرزی که واقعا تفاوت معناداری بین محصولات شودر و کالاهای آلمانی که در غرفه‌های اطراف بود وجود نداشت.

بابت تولید محصولاتی با این سطح از کیفیت و زیبایی به شما تبریک می‌گوییم و امیدواریم حداقل اگر تحریم‌ها به زودی رفع نمی‌شود بحث انتقال پول بتواند از طریق انتقال از طریق ارزهای دیجیتال برای شما امکان‌پذیر شود.

در مورد ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات‌ شودر بفرمایید.

ما محصولات‌مان را تا ۶ سال ضمانت می‌کنیم. اعتقاد داریم در طول این مدت مشتری باید بتواند از بهترین و کاملترین خدمات پس از فروش استفاده کند. به همین منظور شبکه ای را تحت عنوان شبکه شودر سرویس در سراسر کشور راه‌اندازی کردیم. بیش از ۸ هزار نصاب را بدون کوچکترین هزینه‌ای آموزش دادیم. این افراد جزو خانواده شودر هستند و گواهینامه شودر سرویس را در اختیار دارند. با اینکه شاید آموزش نصاب‌ها در حوزه مسئولیت ما نبوده است ولی با توجه به اینکه کیفیت کالا و میزان مصرف آب تا حد زیادی وابسته به کیفیت نصب محصول است آموزش نصاب‌های حرفه‌ای را در دستور کار قرار دادیم.

ضمنا ما تکنسین‌های حرفه‌ای‌تری را نیز در راستای امور تخصصی‌تر در خدمت شودر داریم که به محض اینکه مشکلی برای محصول پیش بیاد مشتریان عزیز می‌توانند با تماس با شماره تلفن 0213519 و با داخلی 2 واحد خدمات پس از فروش و شودر سرویس ارتباط برقرار کنند تا ظرف ۲۴ ساعت مشکل‌شان از این طریق حل شود.

پربیننده ترین بالاخره چه کسی دست فرح را می‌بوسید؟ +عکس فوری/ جزییات طرح مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شوهر سمیرا زرگری دلایل ممنوع الخروج کردن زنش را اعلام کرد +عکس خبر خوب برای معلمان و دانش آموزان هشدار بیل گیتس به خریداران بیت کوین!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شیرآلات برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، توانمندی‌های صادراتی فناوران فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی را در معرض دید بازدیدکنندگان خارجی قرار داد.

این نمایشگاه، بزرگترین رویداد تجاری در ایران است که به منظور ارتباط با بازار‌های بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های صادراتی صنایع ایران برگزار می‌شود و رویداد فرصتی استثنایی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم می‌کند تا محصولات خود را به تجار و بازرگانان بین‌المللی معرفی کنند و به این ترتیب، ظرفیت‌های خالی کارخانه‌ها را پر کرده و به سمت افزایش صادرات حرکت کنند.

آی‌هیت نیز به عنوان یک پل ارتباطی میان تولیدکنندگان ایرانی و بازرگانان خارجی میزبان بازدید کنندگان است و امکان برقراری تعاملات تجاری و شبکه‌سازی را فراهم می‌کند.

همچنین طی پنج روز برگزاری این نمایشگاه که از روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده، شاهد جلسات اختصاصی B۲B بین بازدیدکنندگان خارجی و شرکت‌های ایرانی، گردهمایی‌های صنعت محور با بازدیدکنندگان خارجی، تور‌های تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، معرفی دسته محصولات منتخب ایران، معرفی محصولات منتخب صنایع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره در طول برگزاری نمایشگاه، دسترسی به نرم افزار اختصاصی، دسترسی به مترجم و سایر موارد ارائه نیز خواهیم بود.

امروز، در روز دوم این نمایشگاه هیأت تجاری قطر و ترکیه، با هدف گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی از آی هیت بازدید کردند. هیئت‌های مذکور از محصولات و دستاورد‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه‌های مختلف از  ۱۵ گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی‌مهندسی، پتروشیمی، صنایع خلاق از جمله انیمیشن، بازی بازدید کردند.

معاون وزیر صنایع قطر طی نشستی در حاشیه این بازدید دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی را در بالاترین سطح فناوری دانست و آمادگی قطر را جهت انعقاد قرارداد‌های تجاری با ایران اعلام کرد.

رئیس اتاق بازرگانی ترکیه هم حین بازدید از آی‌هیت شگفت‌زدگی خود را از کیفیت محصولات ایرانی بیان کرد و افزود: در حال حاضر کشور ما در حال انجام فعالیت‌هایی در زمینه تولید محصولات دفاعی است ولی ایران این مراحل را به بهترین شکل ممکن به اتمام رسانده است.

وی در پایان اشاره کرد: دوست داریم با ایران در تمام زمینه‌ها تجارت داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حدود ۷۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور ایرانی در نمایشگاه  ایران اکسپو ۲۰۲۴ حاضر هستند و دستاورد‌های خود را به بازدیدکنندگان خارجی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران