Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به بازتاب خبر برگزاری وبینارهای برگزار شده توسط فدراسیون کشتی ایران پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در گزارش اتحادیه جهانی آمده است که فدراسیون کشتی در راستای پیشبرد اهداف خود در ایام ممنوعیت فعالیت های ورزشی به دلیل شیوع کرونا، آموزش مجازی را از طریق برگزاری وبینارهای کشتی در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس فدراسیون کشتی تاکنون در بخش‌های مختلفی از جمله کمیسیون داوران، کشتی بانوان، کمیسیون مربیان، سمینار هیئت‌های کشتی استان‌ها و انستیتو کشتی نسبت به آموزش مربیان و داوران از طریق فضای مجازی اقدام کرده است.

در آخرین و بزرگترین وبینار برگزار شده از سوی فدراسیون کشتی بیش از 1300 مربی سراسر کشور حضور داشتند و رئیس فدراسیون از طریق ویدئو کنفرانس نکات مهم فنی و اخلاقی را برای این مربیان بیان کرد.

همچنین در این وبینار مدرسان انستیتو بین‌المللی کشتی در مورد موضوعاتی از جمله اصول مربیگری و علم تمرین، تغذیه ورزشی و روانشناسی در ورزش مباحثی را مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی