Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@20:55:06 GMT

منطقه را نا امن نکنید

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۲۹۰۸

منطقه را نا امن نکنید

ارتش چین در واکنش به عبور ناو آمریکایی از تنگه تایوان به این کشور هشدار داد که آرامش منطقه را بر هم نزند و منطقه را نا امن نکند.

به گزارش برنا، گزارش حاکی است نیروی دریایی آمریکا اگرچه اعلام کرده است که عبور ناو «نیو اس اس کورتیس ویلبر» این کشور از تنگه تایوان و دریای جنوبی چین یک عبور عادی است اما ارتش آزادیبخش خلق چین این ناو جنگی را رهگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آب های مورد اختلاف دریای جنوبی به نقطه اشتعال دیگری در روابط بین پکن و واشنگتن تبدیل شده است ارتش آمریکا در سال های اخیر فعالیت خود را در این منطقه که محل اختلاف چین با کشورهایی دیگری مانند ویتنام، مالزی، فیلیپین، برونئی و تایوان است زیاد کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: گروه‌های مهندسی برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش روز دوشنبه در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.

وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • چین خطاب به آمریکا: تلافی می‌کنیم
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند