Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، خیابان‌ها، میدان‌ها، معابر عمومی، مساجد و منازل همه شهروندان در آذربایجان غربی طی روز گذشته و امروز با تزیین و آذین بندی و چراغانی و نصب پرچم‌های مزین به نام مبارک حضرت علی (ع) جشن‌های میلاد مولود کعبه را هرچند در شرایط کرونایی انجام دادند.
 
آیین شب ولادت با سعادت حضرت علی (ع) دیشب در برخی از مساجد آذربایجان غربی و در بسیاری از آنها به صورت مجازی و با استفاده از شبکه های اجتماعی برگزار شد و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم ولایتمدار با شرکت در این آیین ها سالروز میلاد امام اول شیعیان را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این آیین ها روحانیان و شخصیتهای مذهبی آذربایجان غربی به تبیین فلسفه امامت و ولایت و تشریح ابعادی از زندگی گهربار امام علی (ع) پرداختند و مداحان اهل بیت (ع) مداحی و شعرخوانی کردند.
 
بسیاری از زوج های جوان نیز به میمنت خجسته میلاد با سعادت حضرت علی (ع) سیزدهم رجب را به عنوان روز ازدواج تعیین و زندگی مشترک خود را البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و با کمترین تعداد افراد خانواده در جای جای استان برپا کردند.
 
امروز شهر ارومیه مرکز آذربایجان غربی نیز رخت شادی به تن کرده است و معابر و خیابانها آذین بندی شده اند و صدای شور و شادمانی از کوچه ها و محلات و از تمامی مساجد شهر به گوش می رسد.
 
بخش مهمی از این جشن ها با استفاده از شبکه های اجتماعی و شبکه های مجازی برگزار شد و بسیاری از شهروندان با تبدیل عکس پروفایل خود در انواع شبکه های مجازی به نام مبارک امام علی (ع)، ارادت خود را به امیرالمومنین (ع) نشان دادند.
 
بازار ارسال پیام های تبریک از طریق پیام کوتاه و شبکه های مجازی نیز طی روزهای منتهی به سالروز میلاد امام علی  (ع) داغ بود و امروز، پنجشنبه به اوج خود رسید و آلارم های دریافت پیامک و پیام تبریک از طریق شبکه های مجازی همواره در گوشی ها به صدا در می آمد.
 
حضرت علی (ع) در روز ۱۳ رجب سال ۳۰ عام الفیل و ۲۳ سال قبل از هجرت، در شهر مکه و در درون خانه کعبه به دنیا آمدند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: آذربایجان غربی شبکه های مجازی حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • سخت‌ترین دوران‌ زندگى حضرت امیرالمومنین (ع) + فیلم
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند