Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: شب گذشته ٢ تصادف زنجیره‌ای در خراسان رضوی داشتیم که تصادف رخ به رخ تریلی با خودرو تیبا در کیلومتر ۴۵ محور رشخوار به تربت حیدریه که ٢ تیم عملیاتی از پایگاه رشتخوار اعزام شدند که در این حادثه متأسفانه یک فوتی در این حادثه داشتیم.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی افزود: تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو تریلی، کامیون و سواری در کیلومتر ۴۵ محور درگز به قوچان که ٢ تیم عملیاتی به این حادثه اعزام شدند که متأسفانه در این حادثه ٢ نفر از هموطنان جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: تصادف زنجیره‌ای وانت در کیلومتر ١۴ خلیل آباد به بردسکن ۶ حادثه دیده داشت که ٢ نفر به درمانگاه اعزام شدند.

صیادی تصریح کرد: سطح جاده‌ها در محورهای مشهد به سرخس، قوچان به درگز، قوچان به کلات، کلات به مشهد، مشهد به تربت حیدریه و قوچان به چناران شب گذشته به‌دلیل برودت هوا و بارش برف لغزنده بود.

وی از آماده باش نوروزی نیروهای هلال احمر خراسان رضوی از ١۵ اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: ٢٩ پایگاه جدید امداد نوروزی در بحث خدمات نوروزی هلال احمر استان علاوه بر ٣١ پایگاه که هم اکنون در حال فعالیت هستند در مسیرهای حادثه خیز مستقر خواهیم کرد.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به وضعیت گسترش روز افزون کووید ۱۹، به هم استانی‌ها خراسان رضوی توصیه کرد در شرایط غیر ضروری از منزل خارج نشوند و در خانه بمانند تا سلامتیشان حفظ شود.

وی افزود: حتی اگر جاده‌ها در شرایط ایمن باشد شرایط کرونا در پیک چهارم در حال اوج گیری است و تنها راه پیشگیری از گسترش این ویروس، لغو سفرهای غیرضروری است.

کد خبر 5156176

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد تصادفات رانندگی شیوع کرونا شهرستان قوچان شهرستان تربت حیدریه فرماندار چناران ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر زلزله کرونای انگلیسی مشهد بارش برف شهرکرد اردبیل شهرستان کرج سی سخت هلال احمر خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • استان درگیر سیل و آبگرفتگی
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت