Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رییس دفتر رییس جمهور بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه به منظور افتتاح تعدادی از طرح‌های زیرساختی و توسعه‌ای، وارد شهر اصفهان شد و از سوی استاندار و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

محمود واعظی در سفر دو روزه خود به اصفهان علاوه بر افتتاح و بازدید از چند طرح توسعه‌ای و زیرساختی در اصفهان، در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و همچنین شورای اداری استان حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر رییس جمهور امروز در نخستین روز سفر خود با نماینده ولی فقیه در استان و ‌امام جمعه اصفهان دیدار می کند.

پروژه‌های زیرساختی ارتباطات سیار و ثابت شرکت مخابرات، پل آفتاب و ادامه جاده فرزانگان، شرکت قطورسازان اسپادان و طرح توسعه صنایع چینی زرین ایران از جمله طرح هایی است که فردا با حضور واعظی در اصفهان افتتاح می شود.

واعظی در بدو ورود، از استان اصفهان به عنوان یکی از استانهای مهم و تاثیرگذار کشور نام برد و گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدا برای توسعه و پیشرفت استان اصفهان و اجرای پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی در استان اهمیت ویژه‌ای قائل بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه در سفر استانی رئیس جمهور به استان اصفهان ۳۰ پروژه مهم و زیربنایی برای استان طراحی و تعریف شده است، گفت: با اعتبارات تخصیص یافته، پروژه‌های استان بالای ۷۰درصد پیشرفت داشته و اخیراً نیز ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل پنج پروژه مهم استان اختصاص یافته است.

واعظی با بیان اینکه در این دولت اتفاقات خوبی برای توسعه استان افتاده است، گفت: در سفر به استان با برگزاری جلساتی با مسولان سیاسی و اقتصادی استان اصفهان و همچنین بخش خصوصی، روند اجرای پروژه‌ها و تکمیل طرح‌ها را بررسی خواهیم کرد و تعدادی از این پروژه‌ها فردا افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی پروژه عمراني استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می‌شود.

هومن برق‌نورد، سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از ۲۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است