Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کوهرنگ گفت: تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌های شهرستان کوهرنگ به کندی صورت می‌گیرد و لازم است رانندگان زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

مرتضی زمانپور با اشاره به آغاز بارندگی‌ها در سطح استان از روز گذشته، اظهار کرد: ارتفاع برف در گردنه‌های شهرستان کوهرنگ به بیش از ۴۰ سانتی‌متر و در شهر چلگرد به ۲۳ سانتی‌متر رسیده و هم‌اکنون بارش‌ها قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه ارتباطی ۳۰ روستای این شهرستان به دلیل بارش برف بسته شده که راهداران در تلاش‌ برای بازگشایی آن‌ها هستند.

زمانپور با اشاره به مسدود شدن گردنه تاراز به دلیل ریزش کوه و محدودیت‌های شدید کرونایی، تصریح کرد: تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌های شهرستان کوهرنگ به کندی صورت می‌گیرد که لازم است رانندگان زنجیرچرخ به همراه داشته باشند/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گردنه های شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش اخیر
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است