Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:16:28 GMT

یک قدم به هدف نهایی مان نزدیک تر شدیم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۳۴۴۶

یک قدم به هدف نهایی مان نزدیک تر شدیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال سپاهان امروز پنج شنبه با نتیجه سه بر یک تیم شهرداری ورامین را شکست داد تا به دومین برد خود مقابل این تیم دست یابد. سپاهان با این پیروزی به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌هایی صعود کرد و تیم شهرداری ورامین نیز حذف شد.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان پس از صعود تیمش به نیمه نهایی گفت: خدا قوت جانانه به بازیکنانم می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق العاده بازی کردند. بسیار خوشحالم که به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی شناخته شدیم. در دور مقدماتی نیز تیم صدرنشین جدول رده بندی بودیم و همین خوشحالی ام را چندین برابر می‌کند.

وی افزود: از مدیران باشگاه سپاهان به خاطر حمایت‌هایشان از تیم تشکر می‌کنم. دومین سال حضورمان در لیگ است و توانستیم به جمع چهار تیم صعود کنیم. یک قدم به هدف نهایی خود نزدیک شدیم. خودمان را برای یک نیمه نهایی سخت آماده خواهیم کرد.

محمدی راد در پاسخ به این سوال که شما به همراه تیم شهرداری ورامین قهرمانی مسابقات را در کارنامه دارید و امروز برابر این تیم قرار گرفتید و باعث حذف این تیم شدید. حس شما در این خصوص چیست؟ گفت: به تیم شهرداری ورامین خسته نباشید می گویم. از جذابیت‌های ورزش همین است. یک روز به همراه این تیم قهرمان ایران و آسیا شدم و سپس مجبور به ترک این تیم شدم. یک روز هم باعث می‌شویم مانع از صعود تیم به جمع چهار تیم نیمه نهایی شویم. خیلی سعی کردم احساساتم را کنترل کنم. خاطرات خوبی از ورامین داشتم و کسانی که در ورامین قضاوت می‌کنند از کارم راضی بودند. وظیفه خودم می دانم در هر تیمی که باشم بهترین کیفیت کار خودم را ارائه دهم.

کد خبر 5156235 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال سپاهان شهرداری ورامین رحمان محمدی راد تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران هندبال تکواندو هیات فوتبال استان تهران باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی علیرضا بیرانوند کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی والیبال فدراسیون فوتبال تیم شهرداری ورامین نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز پنجشنبه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد و در مهمترین بازی‌ها تیم مدعی خیبر برابر فجر سپاسی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و چادرملو با نتیجه ۲ بر یک از سد سایپا گذشت.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* دریا بابل یک - مس شهر بابک یک
* سایپا یک - چادرملو اردکان ۲
* خوشه طلایی یک - آریو اسلامشهر یک
* داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر
* شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی پوش ملاثانی یک
* مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر
* فجر سپاسی ۳ - خیبر خرم آباد صفر
* نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر 
* نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر 

به این ترتیب در پایان هفته بیست و نهم، خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین است، چادرملو با ۶۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. فجر سپاسی با ۵۸ امتیاز سوم است و نفت مسجد سلیمان با ۵۵ امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

در انتهای جدول هم خوشه طلایی با ۱۶ امتیاز قعرنشین است و تیم‌های شاهین بندر عامری، داماش گیلان و دریا بابل با ۲۳ امتیاز و شهرداری آستارا با ۲۴ امتیاز حضور دارند.

کد خبر 6095308

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا