Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: کارکنان این نیرو با خدمت شبانه روزی در صیانت از آسمان امن ایران اسلامی، رضایت کامل خداوند و آسودگی خاطر هموطنان را جلب خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با نیرو‌های عمل کننده در رزمایش دیده بانی «بصیر» در مرکز کنترل فرماندهی نیروی پدافند هوایی ارتش، سالروز میلاد باسعادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع) و روز پدر را به تمامی مردم ایران به ویژه کارکنان تلاش‍‍گر نیرو‌های مسلح بالاخص کارکنان غیور و جان برکف نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیرالمومنین (ع)، اسطوره تقوا، شجاعت و عدالت در تمام عالم هستند، افزود: پدران و مردان این سرزمین با تأسی به سیره آن امام همام، به درجات والاتری در اصول معنوی و انسانی دست پیدا می‌کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطر نشان کرد: بی تردید، پیروی کامل از راه و شیوه امام اول شیعیان، حضرت علی (ع)، سعادت و نیک‌بختی را برای همه ملت‌های آزاده و مردم شریف ایران اسلامی در پی خواهد داشت.

امیر سرتیپ صباحی فرد تاکید کرد: کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش با الگوگرفتن از رفتار، سیره و اخلاق حضرت امیرالمومنین (ع) و خدمت شبانه روزی در صیانت از آسمان امن ایران اسلامی، رضایت کامل خداوند متعال و امنیت و آسودگی خاطر هموطنان عزیزمان را موجب خواهند شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش نیروی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی

فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»