Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:50:51 GMT

شهدای انقلاب اسلامی حاصل تفکر بسیجی بودن است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۳۸۲۹

شهدای انقلاب اسلامی حاصل تفکر بسیجی بودن است

به گزارش ایرنا محمد رزم روز پنجشنبه در نشست با جمعی از بسیجیان و معاونین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان اظهار داشت: بین سپاه پاسداران، بسیج و قوه قضاییه ارتباط تنگاتنگ معنوی در همه دادگستری های سراسر کشور وجود دارد و این 2 نهاد تحت ولایت امر و رهبری بوده و بعنوان سرباز وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی، هر 2 انقلابی هستند و انقلابی مانده و انقلابی عمل می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تاریخ نشان می‌دهد دشمنان همواره علیه قوه قضاییه و سپاه بعنوان 2 نهاد موثر در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال توطئه بوده که تاکنون ناکام مانده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، سپاه در مقابل جبهه تا دندان مسلح استکبار تمام قد ایستادگی کرد و این فرزندان ملت بعنوان نیروی کارآمد نظامی، امنیتی، تبلیغی و اطلاعاتی حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن را بر عهده دارند و در کنار این اقدامات در عرصه عمرانی و سازندگی و حضور در عرصه های مختلف مانند سیل و زلزله و آتش سوزی در جنگل ها و ساخت و ساز ها کارنامه موفقی داشته است.

وی گفت: سپاه و بسیج در برخورد با اراذل و اوباش و مجرمین بعنوان ضابط خاص کمک کار دستگاه قضایی می باشند و دادگستری استان در راستای ارائه آموزش به نیروهای عضو گشت رضویون نسبت به آموزش بیش از ۲ هزار نفر از بسیجیان معرفی شده است.

رزم ادامه داد: این نیروها بعنوان یک ظرفیت عظیم و قابل توجه می توانند در پیشگیری از وقوع جرایم در محلات و کاهش آسیب های اجتماعی مختلف مانند سرقت های خرد نقش ممتازی را ایفا نمایند.

وی گفت: بسیج یادگار امام راحل(ره)، شجره طیبه و محصول و مولود انقلاب و سرمایه بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تا کنون منشأ کارکردهای مختلف بوده است.

رییس کل دادگستری استان لرستان افزود: در منزلت بسیج و بسیجی همین بس که امام خمینی(ره) افتخار خود را در بسیجی بودن می‌دانست و از بسیج بعنوان لشکر مخلص خدا یاد می‌کرد و مقام معظم رهبری نیز ریشه بسیج را در باورها و اعتقادات مردم دانست و این نیرو را نیرویی کارآمد در کشور معرفی کرده‌اند.

رزم ادامه داد: شهدای بزرگی چون همت ها، باکری ها، خرازی ها، طهرانی مقدم ها،شهدای هسته ای و شهدای مدافع حرم محصول تفکر بسیجی و خروجی این فرهنگ می باشند.

رییس کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خسارات مادی و معنوی وارد شده به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عموم مردم در خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده و سایر شهدای عزیز و گرانقدر کشور عزیزمان باید از طریق حقوقی پیگیری و مطالبه شود.

رزم همچنین بر لزوم پیگیری خسارات مادی و معنوی هشت ساله دوران دفاع مقدس و جبران آسیب‌های وارده تاکید و تصریح کرد: بایستی خسارت‌های وارد آمده ناشی از آسیب‌های مادی و معنوی شهدای هسته‌ای و ۱۷ هزار شهید ترور توسط گروهک سفاک منافقین نیز پیگیری شود.

رزم بیان داشت: بعلت تحریم‌های ظالمانه آمریکا، شورای امنیت و اتحادیه اروپا زیان های چشمگیری به ملت ایران وارد شده و راهکار جبران این ضررها پیگیری موضوع در مجامع بین‌المللی و محاکم داخلی خواهد شد.

برچسب‌ها دادگستری قوه قضاییه لرستان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه لرستان دادگستری قوه قضاییه لرستان سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت:

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد