Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروش فوری ۷ محصول سایپا از جمله ساینا، کوییک، تیبا و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل ۹۰ روزه از شنبه ۹ اسفندماه آغاز می شود.

به گزارش ایمنا بر اساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا می‌رساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا از شنبه ۹ اسفند ۹۹ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان ثبت نام فروش فوری سایپا

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۴ روز شنبه ۹ اسفند ماه ۹۹ به مدت ۳ روز و به صورت شبانه روزی از طریق سایت سایپا در این طرح ثبت نام کنند.

محصولات سایپا در فروش فوری

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا هفت محصول سایپا ۱۵۱، تیبا صندوقدار (رینگ فولادی)، تیبا ۲ (رینگ فولادی)، ساینا دنده‌ای، کوییک دنده‌ای، کوییک R و ساینا S در طرح فروش فوق‌العاده اسفند سایپا عرضه می‌شوند.

موعد تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوق‌العاده حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

قرعه کشی سایپا

هم زمان با طرح فروش فوری سایپا، ۹ مدل از محصولات این گروه خودروسازی به صورت پیش فروش یک ساله عرضه می‌شود، فرآیند ثبت نام مشتریان در این شیوه عرضه محصولات به شکلی طراحی شده که مشتریان می‌توانند در هر یک از طرح‌ها یا هر دو طرح فروش ثبت نام کنند؛ در روز قرعه کشی ابتدا منتخبان فروش فوق‌العاده و فوری مشخص می‌شود و سپس سایر ثبت‌نام کنندگان در قرعه کشی طرح پیش فروش با موعد تحویل یک ساله شرکت داده خواهند شد.

بخوانید: جزئیات پیش فروش یک ساله سایپا در اسفند ۹۹ قیمت محصولات سایپا

در فروش فوری اسفند ۹۹ سایپا قیمت خودروها قطعی است و تیبا صندوقدار (رینگ فولادی) با مبلغ ۸۷ میلیون و ۷۵ هزار تومان‌، سایپا ۱۵۱ با مبلغ ۹۱ میلیون تومان، تیبا ۲ با مبلغ ۹۵ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان، ساینا دنده‌ای با مبلغ ۹۲ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان، کوییک دنده‌ای با مبلغ ۱۲۹ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان، کوییک آر با مبلغ ۱۳۹ میلیون و ۷۵۵ و ساینا اس با مبلغ ۱۳۰ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان عرضه می‌شوند.

نوع خودرو قیمت سایپا ۱۵۱ ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تیبا صندوقدار (رینگ فولادی) ۸۷۰.۷۵۰.۰۰۰ تیبا ۲ ۹۵۴.۲۶۰.۰۰۰ ساینا دنده‌ای ۹۲۹.۲۸۰.۰۰۰ کوییک دنده‌ای ۱.۲۹۷.۵۵۰.۰۰۰ کوییک آر ۱.۳۹۷.۵۵۰.۰۰۰ ساینا اس ۱.۳۰۲.۹۲۰.۰۰۰ آدرس سایت ثبت نام سایپا

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

شرایط ثبت نام سایپا

طبق مصوبه کمیته خودرو، برای دستیابی مشتریان واقعی به خودروها، محدودیت‌های طرح‌های فروش خودروسازان از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی به عنوان شرایط ثبت‌نام برقرار است. ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی نیز پابرجاست.

کد خبر 477410

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خودروسازی سایپا سایپا خرید سایپا پیش فروش خودرو سایپا پیش فروش سایپا پیش پرداخت محصولات سایپا زمان قرعه کشی سایپا خودرو سایپا جزئیات ثبت نام خودروهای سایپا قرعه کشی سایپا ۹۹ پیش فروش سایپا ۹۹ طرح جدید سایپا پیش پرداخت قرعه کشی سایپا قرعه کشی سایپا سایت سایپا فروش ماشین سایپا فروش فوق العاده سایپا ۹۹ ماشین سایپا محصولات سایپا ۹۹ سایت قرعه کشی سایپا قرعه کشی خودروهای سایپا قیمت خودرو قیمت خودرو سایپا قیمت سایپا قیمت سایپا در زمستان قیمت سایپا در زمستان 99 قیمت سایپا در اسفند 99 فروش فوری خودرو فروش فوری فروش فوری سایپا فروش فوری سایپا در اسفند قرعه کشی فروش فوری سایپا فروش فوق العاده فروش فوق العاده خودرو فروش فوق العاده سایپا ثبت نام فروش فوق العاده سایپا آغاز فروش فوق العاده سایپا قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا قیمت فروش فوق العاده سایپا قیمت فروش فوری سایپا قیمت پیش فروش سایپا پیش فروش سایپا جدید آغاز پیش فروش سایپا جدیدترین پیش فروش سایپا زمان ثبت نام طرح پیش فروش سایپا آخرین طرح پیش فروش سایپا پیش فروش سایپا در اسفند 99 شرایط جدید پیش فروش سایپا سایت ثبت نام قرعه کشی سایپا ثبت نام ق گروه خودروسازی سایپا فروش فوق العاده محصولات سایپا رینگ فولادی هزار تومان سایپا ۱۵۱ فروش فوری قرعه کشی اسفند ۹۹ دنده ای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد

به گزارش «نماینده» محمدباقر قالیباف در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه، 11 اردیبهشت‌ماه1403) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال 1403 گفت: با توجه به ابهاماتی که در بحث دارو در جدول شماره 14 وجود دارد و مبلغ 74 همت در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه بحث تسعیر ارز در جدول شماره 21 مورد بررسی قرار گرفت بنابراین اگر در حوزه دارو مبنا نرخ 28500 تومان یا 4200 تومان باشد، مبلغ ریالی آن متفاوت است. از دولت می‌خواهیم که این ابهام را توضیح دهد.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور در پاسخ به پرسش رئیس مجلس اظهار داشت: در ارتباط با تأمین دارو ما مابه‌التفاوت نرخ دارو را به صورت یارانه‌ای در قالب جدول 14 تأمین کردیم، عددی که ما امسال پیش‌بینی کرده‌ایم نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و مبنای ما در ارتباط با تأمین ارز برای دارو همان نرخ مصوب کالاهای اساسی است چرا که شما تصویب کرده‌اید دارو و کالاهای اساسی با ارز ترجیحی توسط کارگروهی که در قانون تعیین شده است، مشخص شود.

دکتر قالیباف در ادامه بیان داشت: توضیحات نماینده دولت در این خصوص روشن است، وقتی این موارد باشد باید به جای 74 همت در جدول 14، 180 همت ارز ترجیحی (28500 تومانی) پیش‌بینی شود مگر اینکه دولت بخواهد سطح خرید و پشتیبانی دارو را کاهش دهد این بدین معنا است که دارو گران خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه در پاسخ به اظهارات رئیس مجلس گفت: در سال گذشته 69 همت پیش‌بینی شد که قسمتی از آن را باید به بانک مرکزی بابت مابه‌التفاوت ارز 4200 تومانی پرداخت می‌کردیم و قسمتی از آن را نیز باید به داروخانه‌ها و شرکت‌های تولیدکننده و پخش‌کننده دارو پرداخت می‌کردیم که قسمت دوم مابه‌التفاوت نرخ ارز بود بنابراین آن ساز و کاری که در سال گذشته انجام شد عینا همان ساز و کار برای سال جاری انجام خواهد شد و همان منابعی که پیش بینی کرده‌ایم برای سال جاری با افزایش مواجه شده و می‌توانیم با آن بازار دارو را کنترل کنیم.

دکتر قالیباف در واکنش به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: توضیحات شما اینچنین است که مبنای بانک مرکزی 28500 تومان بوده و آن بخش از اقلامی که می‌خواستید با نرخ 4200 تومانی به صورت سیاست جبرانی انجام دهید، مابه‌التفاوت ریالی آن را با بانک مرکزی انجام دادید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بخواهید این کار را برای سال جاری انجام دهید روشن می‌گویم اگر برای این موضوع 180 همت در نظر گرفته نشود، در میانه کار ارز تأمین نمی‌شود یا اینکه یارانه تبدیل تسعیر جبران ریالی نخواهد شد. بنابراین می‌گویم ما نمی‌خواهیم که بازار دچار مشکل شود یا اینکه کسری ایجاد شود چرا که دارو و موارد مصرفی بیمارستانی جز مواردی است که نباید حتی یک روز دچار مشکل شود بنابراین این موضوعات را یا باید با سیاست‌های ریالی یا نرخ تسعیر ارز جبران شود. بنابراین هر تصمیمی که دولت دارد باید انجام داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه نسبت به اظهارات رئیس مجلس گفت: مدیریت بازار دارو از جمله مواردی است که در اولویت کاری دولت قرار دارد، در سال گذشته در بحث تأمین دارو و مدیریت قیمت آن عملکرد مثبتی داشته‌ایم و برای سال جاری نیز منابعی که در جدول هدفمندی پیش‌بینی شده است بر اساس آنچه تصویب کرده‌اید انجام خواهد شد.

حمیدرضا حاجی بابایی در پاسخ به اظهارات رئیس مجلس و رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: ما نتوانستیم تغییری در جدول 14 ایجاد کنیم چرا که در این موضوع بحث دارو، نان، آرد، کمیته امداد، بهزیستی و بحث 63 همت مدیریت انرژی نیاز به دقت نظر داشت که اگر ما تغییرات ایجاد می‌کردیم مشکلات بسیاری ایجاد می‌شد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1403 ادامه داد: جدول شماره 14 از نظر ما دچار کسری مفرط است و اگر دولت نتواند این موارد را به خوبی انجام دهد، دچار مشکل اساسی خواهیم شد بنابراین دولت باید در این موضوع به صورت قوی وارد شود تا از بروز مشکلات جلوگیری کند.

وی یادآور شد: عددی که برای جدول شماره 14 در نظر گرفته شده بود هزار همت بود که ما آن را در کمیسیون به 758 همت رساندیم و اگر بخواهیم مواردی که بیان شد را اعمال کنیم باید به همان هزار همت برگردیم که نزدیک به 300 همت با آن فاصله داریم لذا از دولت می‌خواهم که با دقت نظر ویژه به این مسائل توجه کند.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد