Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم اشکش عصر امروز پنجشنبه پس از برتری تیمش در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در جمع خبرنگاران گفت: حریف امروز را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

وی عنوان کرد: هر دو تیم بازی خوبی را انجام دادند و توانستیم بازیکنان مؤثر حریف را از جریان بازی خارج کنیم و پیروز از میدان خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکش با بیان اینکه امروز چهار بازیکن ۲۰ ساله را به میدان فرستادیم، تصریح کرد: امیدوارم این بازیکنان بتوانند پشتوانه‌ای برای تیم باشند و با بازی دادن به این بازیکنان آینده تیم را تضمین می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با تقدیر از عملکرد داور بازی، گفت: داور امروز برخلاف بازی‌های قبل بسیار خوب بود و حق را به حق‌دار داد.

اشکش به دیدار مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی با استاندار خوزستان، افزود: نگاه استاندار جدید به تیم مردمی ملاثانی خیلی مثبت است و قول مساعد و حمایت داد.

وی گفت: نمی دانم چرا تاکنون یک آجر به ورزشگاه ملاثانی اضافه نشده است در حالی که مردم دوست دارند تیم در ملاثانی بازی کند.

تیم استقلال ملاثانی در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز با یک گل تیم بادران تهران را شکست داد و به مرحله یک شانزدهم رقابت‌ها صعود کرد.

کد خبر 5156267

منبع: مهر

کلیدواژه: استقلال ملاثانی تیم فوتبال بادران تهران لیگ دسته اول فوتبال ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر زلزله کرونای انگلیسی مشهد بارش برف اردبیل شهرستان کرج سی سخت شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار و نتایج آن به شرح زیر مشخص شد:

تراکتور- مس رفسنجان

چادرملو - آلومینیوم اراک

گل‌گهر - هوادار

 ملوان - سپاهان

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی سپاهان و ملوان با برنده بازی گل‌گهر و هوادار به مصاف هم می روند. همچنین برنده بازی تراکتور مس رفسنجان با برنده بازی چادرملو و آلومینیوم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد