Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان. سردار محمد کرمی در نشست سران طوایف و معتمدان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در مورد حوادث اخیر اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند از نظر اقتصادی، فرهنگی و علمی مسلمانان کنار هم نباشند زیرا اگر ظرفیت‌های دنیای اسلام تجمیع شود مثل سیل دشمنان را نابود می‌کند.

 فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: فرصت‌هایی که به ما داده شده و به عنوان عالم و مولوی به مردم خدمت می‌کنیم توفیق و نعمت بزرگ عطا شده از سوی پروردگار عالم است و باید قدر آن را بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز صهیونیست به طور مداوم نقشه‌هایی در کل دنیا به ویژه برای مردم این منطقه طراحی می‌کند افزود: اتفاقاتی که برای مسلمانان می‌افتد طراحی صهیونیست است، این گروه از خلاء فکری مسلمانان استفاده می‌کند تا به صورت مداوم مشغول هم باشند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه دشمن عصبانی است به این دلیل که جبهه حق به سرعت پیش می‌رود ادامه داد: در این شرایط سردمداران جبهه باطل در خفا ایستاده و بدون نشان دادن خود، نقشه و توطئه طراحی می‌کنند و کسانی دیگر نقشه‌هایشان را اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز باید خیلی مراقب باشیم که در طراحی دشمن قرار نگیریم افزود: در این زمینه نقش خواص بسیار مهم است.

سردار کرمی با تاکید براینکه اگر خواص خوب تشخیص ندهند نمی‌توانند چشم فتنه را کور کنند گفت: امروز جبهه حق به فضل الهی پیش می‌رود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای این ملت است تصریح کرد: هم‌اینک ۱۰ هزار بسیجی داریم که قریب هشت هزار نفر آنان براداران اهل سنت هستند و کار اجرایی در کشورانجام می‌دهند.

وی ادامه داد:  ۶۰۰پاسدار سنی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند، اینجا بین شیعه و سنی فرق نیست.

سردار کرمی افزود:  همه ما در مقابل سخنان خود مسوول هستیم، نباید حرفی بزنیم که هیجان و احساسات جوانان را برانگیخته کنیم و رفتار نا شایست انجام دهند، اگر امنیت خدشه دار شود همه دچار آسیب می‌شویم. 

وی گفت: امروز نیروی انتظامی در اوج اقتدار و مظلومیت هستند، شبکه های معاند همواره جریان سازی منفی علیه آنان دارند.


انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام شیعه سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بدره، خانواده‌های معظم شهدا با شکوه خاصی برگزار شد.
خاطره گویی سردار شاکرمی و سردار موسی بیگی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهید صالح میری، اجرای تئاتر خیابانی در حاشیه یادواره سردار شهید صالح میری، تجلیل از نویسندگان کتاب زندگینامه سردار شهید «صالح میری» با عنوان (صالح من) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.
شهید «صالح میری»، اول فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان بدره دیده به جهان گشود.
 وی تحصیلات خود را تا چهارم دبیرستان سپری کرد و سپس با توجه به شرایط جنگی کشور، دفاع از میهن را بر ادامه تحصیل ترجیح داد.
این شهید والامقام به عنوان پاسدار به لشکر ۱۱ حضرت امیر سپاه ایلام پیوست و بعد از مدتی فرماندهی گروهان را بر عهده گرفت.
شهید میری سرانجام پس از رشادت‌های فراوان، چهارم اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه گامو کردستان مورد اصابت گلوله مستقیم دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مزار این شهید گران قدر در گلزار شهدای بدره قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال