Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@20:19:42 GMT

شلیک های پی در پی مرد ایذه ای را در پارک بانو کشت

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۴۷۰

شلیک های پی در پی مرد ایذه ای را در پارک بانو کشت

قاتلان جوان ایذه ای  توسط پلیس دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ حجت سفید پوست از ایذه اظهار کرد: در پی یک فقره قتل مربوط به جوان 29 ساله در تاریخ 22 آبان امسال در حوالی پارک بانو با سلاح شکاری در شهرستان ایذه حادث شده بود.

وی ادامه داد: با اقدامات پلیسی و تحقیقات لازم توسط پلیس آگاهی دو نفر قاتل مورد شناسایی قرار گرفتند که رد زنی لازم توسط پلیس آگاهی برای دستگیری صورت گرفت اما قاتلان متواری و در خارج شهرستان مخفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفید پوست تصریح کرد: درنهایت کارگاهان پلیس با تلاش‌های فراوان یک نفر از قاتلان را در تاریخ ۲۸ آبان دستگیر و سرانجام نفر دوم با شناسایی محل مخفیگاه دیروز پنج شنبه دستگیر و اعترافات لازم در خصوص قتل اقرار کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل سلاح قاتل اخبار حوادث قتل قاتل حوادث ایذه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران تجاوز آزار و اذیت فیلم قتل دوربین کرونا ویروس بورس قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 849417 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا منطقه ۱۷ حوادث ایران

دیگر خبرها

  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی