Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با توجه به برخی اخبار منتشر شده در رسانه های پاکستان در خصوص چگونگی وقوع درگیری های اولیه با قاچاقچیان سوخت در مرز مشترک ایران و پاکستان اظهار داشت: موضوع از طرف مقامات صلاحیت‌دار و مسئول در جمهوری اسلامی ایران تحت بررسی است و با توجه به تحویل جسد یک نفر ایرانی طی صورتجلسه مشترک از سوی پاکستان به ایران این موضوع توسط مرزبانان درجه یک در دو کشور در دست بررسی است و بر اساس نتایج گزارشات آنها اقدامات لازم توسط نیروهای مرزبانی در مرزهای مشترک و وزارت امور خارجه به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، «احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان صبح دیرور پنجشنبه در نشست با سران طوایف سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، دشمنان درصدد به خطر انداختن امنیت سیستان و بلوچستان هستند و به خاطر این هدف دست به هر کاری می‌زنند، گفت: دشمنان نظام از این روند به شدت عصبانی هستند و طرح و برنامه‌های مختلفی را برای توقف و جلوگیری از توسعه استان بکار می‌گیرند.

موهبتی با بیان اینکه اگر کسی خطایی بکند قطعا با آن برخورد می‌شود، افزود: در کمال تاسف در حادثه مرزی سراوان سه نفر کشته شدند که دو نفر از آنها در پاکستان و یک نفر در ایران بود، اما رسانه‌های بیگانه به گونه ای این موضوع را نشان دادند که انگار یک قتل عام در سراوان اتفاق افتاده است.

لازم به ذکر است، برخی از منابع و رسانه‌های پاکستانی از کشته شدن بیش از ۱۰ قاچاقچی سوخت ‌خبر داده اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان قاچاقچیان سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • (ویدئو) خانه‌های چوبی امام‌زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک