Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:56:19 GMT

۱۱۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۷۲۸

۱۱۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد

شکرالله شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونا تاکنون به دوازده هزار و ۶۱۲ طرح در این استان پرداخت شده است.

وی گفت: ایلام دارای رتبه اول کشوری در ثبت نام متقاضیان و معرفی کارگاه‌ها به بانک‌های عامل و رتبه اول پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا به نسبت سهم ابلاغی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرخانی، در بخش دیگری از سخنانش به طرح یارانه دستمزد اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح‌های یارانه دستمزد و مشوق بیمه‌ای در استان ۷۲۱ نفر مشغول به کار شدند.

وی اضافه کرد: طرح یارانه دستمزد سبب اشتغال ۴۰۵ نفر و طرح مشوق بیمه‌ای نیز ۲۱۶ نفر را در استان مشغول به کار کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، به طرح کارورزی نیز اشاره کرد و گفت: استان ایلام موفق به جذب ۲۱۶ کارورز شده است.

وی ادامه داد: تعداد تعاونی‌های فعال استان یک هزار و ۴۴۹ با عضویت ۶ هزار و ۷۰۳ نفر است که باعث ایجاد ۱۱ هزار و ۵۱۴ فرصت شغلی در استان شده است.

وی گفت: پنج هزار و ۴۶ کارگر ایلامی که همزمان با شیوع کرونا از اول اسفند ۹۸ تا پایان تیر ماه ۹۹ بیکار شده‌اند، مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند.

شیرخانی افزود: همچنین ۹۹۵ نفر در استان مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری از ابتدای مرداد تا پایان بهمن امسال شده‌اند.

کد خبر 5156364

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اشتغال ایلام ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر مشهد کرونای انگلیسی زلزله بارش برف اردبیل شهرستان کرج سی سخت عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارگران در واحدهای صنعتی و صنفی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های حمایتی دولت برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، افزایش مبلغ وام های ضروری است.

چراغ سحر تصریح کرد: مبلغ این وامها از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

چرغ حر اظهار داشت: شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است و بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی دریافت کرده و از حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی نیز استفاده می کنند.

کد خبر 6094037

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات