Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «هلیو سوزا» سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بحرین در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت این تیم برای مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: فکر می‌کنم حریفانمان با احترام بیشتری نسبت به قبل به ما نگاه می‌کنند. حالا آنها با نگاه و احترام متفاوتی ما را می‌بینند. آنها دوست دارند مقابل ما بازی کنند و می‌دانند که برای شکست دادن مان خیلی مشکل خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوزا ادامه داد: اگر در بازی اول مقابل کامبوج به پیروزی نرسیم، برد در سایر بازی‌ها هم سخت می‌شود. ما باید بر فلسفه بازی خودمان تمرکز کنیم. وقتی مسابقات دوباره شروع شود، ما بیشتر آماده خواهیم بود. بازی نخست، مهمترین مسابقه است. بعد از آن به مسابقه بعدی فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی بحرین تاکید کرد: اگر هر اتفاقی مقابل ایده‌هایمان رخ بدهد، باید به جنگیدن ادامه بدهیم. باید کارمان را در بازی انجام بدهیم نه بعد از آن. برای تمام مسابقات آماده خواهیم شد ولی این فوتبال است. برابر مهمترین تیم‌های این بخش از جهان بازی خواهیم داشت. با آنها می‌جنگیم و می‌خواهیم بر فضای آنها غلبه کنیم.

سوزا در پایان گفت: ما می‌جنگیم و هر کاری برای گرفتن ۹ امتیاز از سه مسابقه انجام می‌دهیم. اگر در هر بازی اشتباه کنید، مشکلات بیشتری برای رسیدن به اهداف ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال بحرین در گروه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا با ایران، عراق، هنگ کنگ و کامبوج همگروه است. قرار است ادامه این رقابت‌ها به صورت متمرکز در خردادماه ۱۴۰۰ در یک کشور برگزار شود ولی میزبان آن مشخص نیست.

در این گروه عراق و بحرین اول و دوم هستند و تیم ملی کشورمان با ۶ امتیاز سوم است.

ایران در بازی رفت مقابل بحرین و عراق تن به شکست داده بود.

کد خبر 5156356 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران هندبال تکواندو هیات فوتبال استان تهران مهدی طارمی باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند انتخابات فدراسیون فوتبال کشتی آزاد والیبال کشتی فرنگی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به ساکت مدیون است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فعلی نساجی به‌عنوان سرمربی مس رفسنجان در آخرین مسابقه دور رفت پیش از وقفه جام ملت‌های آسیا با تساوی مقابل پرسپولیس بهانه یحیی گل‌محمدی برای جدایی از تیمش را مقابل او قرار داد و گل‌محمدی هم این موقعیت را پس نزد.

ساکت قبلا در تیم پدیده دستیار یحیی بوده و این دو به همراه حمید مطهری و داوود فنایی در سالی که پدیده به مقام سوم لیگ رسید، کادرفنی فوق‌العاده‌ای را تشکیل داده بودند. حالا ساکت الهامی سرمربی نساجی است و حمید مطهری هدایت تیم تراکتور را در دست دارد و یحیی نیز بیرون از گود اتفاقات فوتبال ایران را نگاه می‌کند، اگرچه دستی بر آتش تراکتور دارد.

در عین حال اوسمار ویه‌را، مربی برزیلی که در آن زمان در ابتدای راه مربیگری قرار داشت، در حال حاضر هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته و پس از دو نتیجه نه‌چندان قابل دفاع مقابل آلومینیوم و سپاهان در یک بازی بسیار دشوار دیگر در ورزشگاه وطنی تیمش را به دیدار نساجی خواهد فرستاد؛ تیمی با هواداران متعصب، فوق‌العاده و پرانرژی که به‌خاطر موقعیت خاص جدول لیگ یک نفس علیه پرسپولیس خواهند بود.

نساجی فصل گذشته در آخرین بازی با مربی جوان اسپانیایی مقابل پرسپولیس تحقیر شد و همواره در انتظار فرصتی برای جبران این نتیحه بود. آنها حتی در بازی رفت با یک مربی اسپانیایی دیگر (آلکازار) کار را برای پرسپولیس سخت کردند اما سرخ‌ها آن بازی را با گل شهاب زاهدی بردند. اما در بازی برگشت فضاها تنگ‌تر و سماجت‌ بیشتر خواهد بود و البته نساجی با اعتمادبه‌نفس ناشی از دو پیروزی بزرگ مقابل ذوب‌آهن و تراکتور حتی ممکن است به قصد برد وارد میدان بشود.

ساکت الهامی (بچه نازی‌آباد) هر چه که باشد هیچ ترسی از پرسپولیس و استقلال ندارد. او با همین نساجی و تراکتور فاتح جام حذفی ایران شده و مربی کاملا باتجربه‌ای است و در رختکن‌های بزرگ حضور داشته است. ضمن اینکه شیمی بین او و هواداران نساجی طوری به هم می‌خورد که انگار الکس فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد! به هر صورت ساکت که به‌نوعی نیمکت پرسپولیس را مقابل اوسمار ویه‌را گذاشته، به‌صورت بالقوه کسی است که می‌تواند نیمکت سرخ‌ها را از اوسمار خوش قیافه و خوش اخلاق که متولد پاسو فوندو است، بگیرد.

امروز در قائمشهر همه علیه پرسپولیس بسیج شده‌اند و بازی ترسناک و دشوار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت