Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی از درخواست این نیرو از وزارت بهداشت برای اختصاص سهمیه واکسن کرونا به ماموران پلیس خبر داد.

 مساله افراد دارای اولویت‌ برای دریافت واکسن کرونا از جمله مواردی است که در روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است، از نامه‌ای پیرامون اختصاص واکسن به هنرمندان و تزریق واکسن از سوی یکی از سلبریتی‌ها در ایالت متحده تا تذکر عضو شورای شهر در مورد قرارگرفتن کارمندان شهرداری و نیروهای خدماتی در اولویت نخست دریافت واکسن از جمله مواردی است که در روزهای اخیر پیرامون واکسن کرونا رسانه‌ای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان ماموران پلیس نیز از جمله افرادی هستند که بنا به گفته فرماندهان ارشد ناجا پس از کادر درمان در صف اول مقابله با کرونا قرار داشته و در این ایام نه تنها ارتباطشان با سطح جامعه محدود نشده بلکه در جریان اجرای محدودیت ها و افزایش نظارت‌ها ماموریت‌های بیشتری هم داشته‌اند. همین موضوع نیز سبب شد تا چگونگی اختصاص واکسن به ماموران پلیس را از فرمانده ناجا جویا شویم .

سردار حسین اشتری درباره اختصاص واکسن به ماموران پلیس گفت: ماموران پلیس بعد از کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا قرار داشته و دارند، ماموران ما از همان روزهای نخست ورود کرونا به کشور در اجرای محدودیت های ترافیکی، نظارت بر صنوف، برخورد با احتکار، تامین نظم و امنیت بیمارستان ها و مراکز درمانی و ... حضور داشتند و در کنار آن وظیفه تامین امنیت نیز بر عهده‌شان بود.

وی ادامه داد: در همین راستا به وزارت بهداشت و وزیر محترم بهداشت اعلام کردیم که ماموران ناجا را نیز در اولویت قرار دهند و ایشان هم پذیرفتند.  ما گفتیم که کارکنان ما که در معرض خطر و مواجهه با افراد متعدد هستند جزو این افراد قرار بگیرند که ما امیدواریم به محض فراهم شدن شرایط تزریق واکسن به این افراد نیز آغاز شود. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ماموران پلیس اختصاص واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا پوربه افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

کد خبر 849527 منبع: ایسنا برچسب‌ها ماینر- ارز دیجیتال خبر مهم ارز دیجیتال فراجا

دیگر خبرها

  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا