Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@14:22:53 GMT

دستورالعمل های بهداشتی آزمون دکتری

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۶۲۵۸

سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی آزمون دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فاصله صندلی داوطلبان در این آزمون یک متر تعیین شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰، صبح روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و در‌های ورود به جلسه حوزه‌های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهند شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
در دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی آمده است: داوطلبان برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند.
هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ کنند و همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.
همچنین در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری شود. همچنین هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
بر اساس این دستورالعمل در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کنند.
در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیام‌هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می‌شود با دقت گوش و به آن عمل کنید.
داوطلبان سعی کنند از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می‌شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب‌ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری و از دستمال کاغذی استفاده کنند.
همچنین به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون دکتری که مبتلا به کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.
بر این اساس، متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها به صورت قطعی تایید شده، لازم است تا امروز جمعه هشتم اسفند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل کنند و گواهی مبنی بر ابتلا به کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا می‌شوند و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، همه متقاضیان آزمون دکتری لازم است از روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ به سامانه خوداظهاری ابتلا به کرونا https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است. برچسب ها: بهداشت ، آزمون ، دکتری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بهداشت آزمون دکتری برگزاری آزمون آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری سوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6090411

دیگر خبرها

  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها