Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمید بردستانی، مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر بیان کرد: در دهه فجر امسال نیز ۲۴۵پروژه با اعتبار ۲۷۹ میلیارد تومان درسطح شهر‌های استان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

او عنوان کرد: بودجه کل شهرداری‌های استان امسال هزار و ۳۹۴ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل رشد ۵۸ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر ادامه داد: تا پایان دی حدود ۸۰ درصد بودجه شهرداری‌ها تحقق پیدا کرده و تحقق این مهم نشان می‌دهد بودجه واقعی و براساس برنامه بسته شده که انتظار می‌رود این روند برای سال‌های آینده نیز محقق شود.

بردستانی گفت: طبق ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده به تناسب جمعیت اعتبارات ارزش افزوده درسطح شهر‌ها و روستا‌ها توزیع می‌شود.

او ادامه داد: در این شاخص رقمی که ازسال ۹۳ تا پایان دی ۹۹ به شهرداری‌های استان واریز شده ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر بیان کرد: دردوره پنجم شورا‌ها سه شهرداری چاه مبارک، بیدخون و بهارستان به شهرداری‌های استان افزوده شد و درحال حاضر نیز یکی دو نقطه شرایط شهر شدن دارند که فرآیند آن در دفترسیاسی و تقسیمات کشوری درحال طی شدن است، ولی تحقق آن زمان مشخصی ندارد.

بردستانی در ارتباط با راه‌های درآمدزا کردن شهرداری‌های استان بوشهر نیز ادامه داد: ۴۱ فرصت سرمایه‌گذاری درسطح شهر‌ها احصا شده و همچنین ۲۰ طرح سرمایه‌گذاری مشارکتی از سوی شهرداری‌ها با اعتباری بیش از۲۰۰ هزار میلیارد تومان اجرا شده است.

او گفت: در حال حاضر نیز ۹۷ میلیارد تومان وام تصویب شده که ۵۲ میلیارد آن تاکنون به شهرداری‌ها پرداخت شده و مابقی هم متناسب با پیشرفت فیزیکی طرح‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر در ارتباط با توزیع ماشین آلات بین شهرداری‌ها نیز عنوان کرد: توزیع دستگاه‌های مورد نیاز شهرداری براساس نیازسنجی و پایش سطح شهر‌ها انجام می‌گیرد.

او عنوان کرد: از سال ۹۳ تاکنون نیز ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات خدماتی و عمرانی به شهرداری‌های استان واگذار شده است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر در ارتباط با برنامه‌های آموزشی گفت: در چند سال اخیر ۹۸ هزار و ۹۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی ویژه شهرداری‌ها برگزار شده است.

بردستانی افزود: امسال نیز ۱۳ دوره آموزشی به میزان هفت‌هزار و ۲۸۰ نفر ساعت برای کارکنان شهرداری‌های استان بوشهر برگزار شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری بوشهر بودجه کل دهه فجر بودجه شهرداری شهرداری های استان میلیارد تومان شهرداری ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر