Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتفلیکس از سریال جدید خود درباره یک جنگجوی سامورایی رونمایی کرده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، شبکه نتفلیکس از سریال درام ـ مستند جدید خود با نام «عصر سامورایی: نبرد ژاپن» رونمایی کرده است.

این سریال بر اساس تحقیقات پژوهشگران و اسناد تاریخدانان قرون وسطی در ژاپن ساخته شده و درباره جنگ یک سامورایی به نام «ماسامونه» برای آزادسازی منطقه شمال ژاپن در اواخر قرن ۱۳ و اوایل قرن ۱۴ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سریال «عصر سامورایی: نبرد ژاپن» به مرحله‌ای از تاریخ فئودالی در ژاپن می‌پردازد و بر اساس واقعیات تاریخی ژاپن بر زندگی شخصیتی به نام ماسامیونی معروف به «اژد‌های یک چشم» تمرکز دارد.

ماسامیونی یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های اسطوره‌ای در ژاپن و جزو چهار جنگجویی است که برای متحد و یکپارچه کردن ژاپن تمام تلاش خود را کردند. ژنرال جوان برای اینکه در ژاپن فئودال به رأس قدرت برسد تمام تلاش خود را کرد و برادرش را هم از سر راه برداشت تا از موروثی بودن حکومت میان فرزندان خودش مطمئن شود. او زمانی که تنها ۱۷ سال داشت رهبری قبیله پدرش را بر عهده گرفت و با تسخیر قبایل مجاور قصد داشت تا شمال ژاپن را متحد کند. این سامورایی پس از ابتلا به آبله و از دست دادن یک چشم به اژد‌های یک چشم مشهور شد.

کلاه جنگی این شخصیت تاریخی در سریال جدید نتفلیکس از شخصیت «دارث ویدر» در سری فیلم‌های معروف «جنگ ستارگان» (جورج لوکاس) الهام گرفته شده است.

سریال جدید نتفلیکس برهه‌ای خونین از تاریخ ژاپن درباره جنگ قبایل مختلف و خانواده‌ها را روایت می‌کند.

نتفلیکس در سال گذشته سه سریال مستند با موضوع تاریخ امپراطوری‌ها از جمله درباره امپراطوری عثمانی ساخته است.

الجزیره نوشته است: «هر چند سریال‌های تاریخی نتفلیکس را نمی‌توان به عنوان منبعی موثق برای پی بردن به حقایق تاریخی به حساب آورد، اما قطعا با تماشای آن‌ها می‌توان به سرنخ‌هایی از حقایقی در دل تاریخ کشور‌ها و امپراطوری‌ها دست پیدا کرد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس

همسر ایرانی ژوزه مورایس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

دیگر خبرها

  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • ترورهای حسن صباح و پیروانش هدفمند بود / سریال حشاشین با واقعیت بیگانه است
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو