Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، فرمانده کل سپاه سرلشکر سلامی در پیامی با قدردانی از اقدام بزرگ و تحسین‌برانگیز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در احداث بزرگراه غدیر تاکید کرد: این دستاورد مهم، محصول مدیریت و عمل جهادی و انقلابی و اراده و خودباوری ایرانی در عصر جنگ اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و فشار حداکثری دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را شاکریم که در خجسته زاد روز مولود کعبه، امام عدالت، عبادت، شهامت، شجاعت و مردانگی حضرت علی (ع)، صفحه زرین دیگری بر صحیفه افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه خدمت به مردم و پاسخ به نیازهای کشور افزوده شد.

بهره برداری از "آزادراه غدیر" که با شعار "راه غدیر، راه آرامش و امنیت" رقم خورد، یک گام مهم و راهبردی در تکمیل راه گذر ترانزیتی غرب و شرق کشور و تکمیل گذرگاه آسیایی و احیای راه کهن ابریشم محسوب می‌شود که به همت مجاهدان سرافراز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و عزم و همراهی دولت محترم، در روزی فرخنده و مبارک به ملت عظیم‌الشأن ایران هدیه شد.

این پروژه عظیم که در شرایط ناشی از جنگ اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و فشار حداکثری دشمن و با تلاش قرارگاه در تامین منابع مالی و تضمین زمان بندی مطمئن و کاربست صبر، مقاومت، ایستادگی و عنصر همت، اراده و خودباوری متخصصین و جوانان کشور، تحقق یک دستاورد ۱۰۰ درصد ایرانی را تجلی بخشید، با مزایا و ره آورده‌ای چندگانه خود بویژه:

" کاستن بار ترافیکی، تسهیل و کاهش زمان جابجایی مسافر و ایجاد آرامش و ارتقای ایمنی جاده و کاهش سوانح رانندگی و همچنین کاهش مصرف سوخت و آلایندگی هوای کلانشهرهای تهران و کرج و مشکلات زیست محیطی و تقویت بسترهای پدافند غیرعامل " که ۱۴ استان کشور، از آن بهره مند می‌شوند؛ محصول رویکرد، مدیریت و عمل جهادی و انقلابی و اتکا به توانمندی‌ها، همکاری‌ها و هم افزایی های بومی و داخلی را بار دیگر به منصه ظهور رسانید.

این رخداد مبارک، ارزشمند و تحسین برانگیز را که جهشی به سمت خلق موفقیت‌های جدید و پیوسته در اجرای طرح‌های ملی و نقش پذیری‌های مشترک با بخش خصوصی و ظرفیت‌های درونی کشور و شتاب بخشیدن به حرکت قطار پیشرفت ایران اسلامی است را به فرمانده جهادی و متعهد، مدیران، کارکنان و متخصصین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه و بلکه آحاد ملت ایران به ویژه مردم شریف استان‌های قزوین، البرز، مرکزی و تهران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال دوام توفیق و افتخارآفرینی‌های آن مجموعه مردمی و خدمت محور را تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه پرچمدار اقتصاد مقاومتی در سپهر ایران عزیز، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

کد خبر 5156426 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آزادراه غدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه نیوز حسین سلامی قرارگاه سازندگی قزوین شهرستان کرج اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ لایحه بودجه محمد باقر قالیباف هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی آژانس بین المللی انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران انتخابات 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ایالات متحده امریکا محمدجواد ظریف سعید خطیب زاده راه غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901334

دیگر خبرها

  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها