Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@12:43:20 GMT

فلاحی: لغو اجرای پروتکل الحاقی در چارچوب برجام است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۶۷۵۷

فلاحی: لغو اجرای پروتکل الحاقی در چارچوب برجام است

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان نتیجه اجرای پروتکل الحاقی است.

وی افزود: لغو اجرای پروتکل الحاقی حق ماست و اقدامی کاملا قانونی است و در چارچوب برجام است و در برجام هم این حق به ما داده شده و تصریح شده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: همانطور که گفتم ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان نتیجه اجرای پروتکل الحاقی است و ترور شهید محسن فخری‌زاده اولین ترور در ارتباط با این موضوع نبوده و آخرین ترور هم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی خاطرنشان کرد: غربی‌ها در چارچوب پروتکل الحاقی و به بهانه مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای ما در این چارچوب از آنها بازجویی می‌کنند و اطلاعات آن را در اختیار سستم‌های جاسوسی غرب قرار می‌دهند.

وی افزود: وقتی در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما افراد جاسوس مشاهده می‌شوند و به عنوان مثال در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما در سال‌های ۸۲ تا ۸۴ افرادی بوده‌اند که امروز به کشورهای خارجی پناهنده شدند پس در میان بازرسان آژانس نیز  جاسوس‌هایی هستند که برای غرب  جاسوسی می‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: همانطور که گفتم لغو اجرای پروتکل الحاقی حق ماست و اقدامی کاملا قانونی است که در برجام هم به آن اشاره شده و این اقدام جمهوری اسلامی ایران هیچ مغایرتی با متن و روح برجام ندارد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: فلاحی اجرای پروتکل الحاقی اجرای پروتکل الحاقی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آقا معلم در لیست ترور!
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی