Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@13:37:38 GMT

مهاجم سابق الهلال به الشرطه پیوست

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۶۸۳۸

باشگاه الشرطه عراق به صورت رسمی از عقد قرارداد با گیلمن ریواس مهاجم سابق الهلال خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، از چند روز پیش رسانه های عراقی خبر از تمایل باشگاه الشرطه برای عقد قرارداد با گیلمن ریواس مهاجم سابق الهلال و الریان دادند و حتی عنوان شد که مالک عربستانی باشگاه آلمریا نیز در راه جذب این بازیکن، 800 هزار دلار به الشرطه کمک کرده است و حالا ریواس راهی این تیم عراقی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه الشرطه در صفحه توئیتر خود با انتشار ویدیو کلیپی از ریواس، به صورت رسمی خبر از جذب این بازیکن داد. در این ویدیو که به انتشار گل های این بازیکن در تیم های سابقش اختصاص دارد، ورود این بازیکن به جمع بازیکنان الشرطه را خوش آمد گفته است.

 


گیلمن ریواس مهاجم ونزوئلایی که سابقه حضور در لیگ عربستان و قطر را دارد، پس از 6 ماه حضور در تیم دی سی یونایتد در لیگ MLS آمریکا، از ابتدای سال نوی میلادی بدون تیم بود و اکنون باشگاه الشرطه برای تقویت خط حمله خود او را به خدمت گرفت.


گلمین ریواس در سال 2015 پیراهن الاتحاد را بر تن کرد و با 19 گل زده پس از عمر السومة در رده دوم برترین گلزنان عربستان قرار گرفت. او سپس راهی الشارجه امارات شد و در 26 دیدار موفق شد 13 گل برای این تیم به ثمر برساند. ریواس سپس دوباره به لیگ عربستان بازگشت و در 41 بازی که برای الهلال انجام داد، 13 گل به ثمر رساند.


الشرطه پیش از این عدی شهاب مدافع تیم الکرخ عراق، علی حصنی هافبک ملی پوش عراقی و دو مهاجم دیگر به نام های رافائل سیلوا لژیونر برزیلی و محمد داود مهاجم تیم ملی عراق را جذب کرده بودند و حالا گیلمن ریواس پنجمین خرید زمستانی این تیم است. الشرطه در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه است.

الهلال عربستان الشرطه عراق عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان الشرطه عراق عربستان باشگاه الشرطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه الهلال روز جمعه در سی امین هفته رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان موفق شد تیم التعاون را با سه گل شکست دهد، ضمن ثبت یک رکورد بی سابقه در لیگ داخلی، توانست درخشش خود را ادامه دهد.

الزعیم با این پیروزی امتیاز خود را به عدد 83 رساند و جایش را در صدر جدول رده بندی لیگ حرفه‌ای مستحکم‌تر کرد، در حالی که النصر با 12 امتیاز کمتر، در تعقیب آبی پوشان است.

به گزارش شبکه آمار فوتبال اپتا، این اولین بار است که الهلال در یک فصل لیگ حرفه‌ای، 10 بازی متوالی خارج از خانه را برده است.

این منبع توضیح داد: پس از الشباب که بین سال‌های 2011 تا 2012 به سیزده پیروزی خارج از خانه دست یافته است، الهلال بالاترین میزان پیروزی خارج از خانه را در یک فصل از رقابت های لیگ حرفه ای از آن خود کرده است.

الهلال اکنون تنها چهار امتیاز تا قطعی کردن عنوان قهرمانی در لیگ عربستان فاصله دارد، زیرا بهترین میانگین امتیازی که النصر رده دومی می‌تواند به آن برسد، 86 امتیاز است.

دیگر خبرها

  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین