Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@20:44:03 GMT

کلاهبرداری هکر‌ها از افراد مشهور در لهستان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۷۳۰۱

کلاهبرداری هکر‌ها از افراد مشهور در لهستان

شبکه‌ای کلاهبردار در لهستان با سواستفاده از نام پلیس و دادستانی، اقدام به خالی کردن حساب‌های بانکی افراد مشهور کرد.

 شبکه هکر‌ها در لهستان با نام پلیس از افراد مشهور کلاهبرداری کرد.

شبکه‌ای کلاهبردار در لهستان با سواستفاده از نام پلیس و دادستانی، اقدام به خالی کردن حساب‌های بانکی افراد مشهور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از هنرپیشگان، خوانندگان، آهنگسازان، مجریان تلویزیون و افراد مشهور لهستان اعلام کردند طی تماس تلفنی، افرادی که خود را پلیس یا نماینده دادستانی معرفی می‌کردند و از کلیه اطلاعات شخصی افراد آگاه بودند، با اعلام اینکه حساب‌های شما در معرض خطر است، خواستار انتقال سریع وجه به حساب‌های آن‌ها می‌شدند.
این شبکه کلاهبرداری برای صحت گفته‌های خود از افراد می‌خواستند که با پلیس تماس بگیرند و هویت آن‌ها را کنترل کنند که برخی از آنان با تلفن‌های ارائه شده با انجام تماس و تایید هویت پلیس‌ها مبلغ را واریز کردند. افراد مالباخته همچنین اظهار داشتند، هکر‌ها در مکالمات به شماره تلفن ده نفر از دوستان و نزدیکان دست پیدا کرده بودند و نوع ارتباط و آخرین ملاقات‌ها را با آن‌ها بازگو می‌کردند. این مسئله باعث جلب اعتماد می‌شد.
پلیس لهستان در حال بررسی شکایت این افراد است.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: افراد مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، زینب داوودی ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند، ابراز داشت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

وی افزود: طبق مصوبه هیئت وزیران سال ۹۳ سازمان سوادآموزی باید ۲۰ درصد سرانه هزینه تمام شده در دوره سوادآموزی را به عنوان پاداش پرداخت کند که این مهم دست پیگیری است.

کد خبر 6088509

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی