Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص آخرین وضعیت برنامه‌‌های تیم ملی اظهار داشت: کرونا کار ما را خیلی سخت کرده و از طرفی بازی‌‌‌‌‌‌های دوستانه مناسب نداشتیم و دیگر مسابقات آسیایی هم لغو شده است.

وی گفت: در حالی باید در شهریور 1400 در جام جهانی شرکت کنیم که نتوانستیم بازیکنان خود را محک جدی بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو من  آخرین برنامه‌های  تیم ملی تا جام جهانی را به کمیته فوتسال و سازمان لیگ دادم و  آنها بعد از تایید برنامه متناسب با همان برنامه خودشان را تنظیم و به کادر فنی اعلام می کنند.

ناظم الشریعه در ادامه تصریح کرد: زمان زیادی تا جام جهانی نداریم، فقط 6 ماه زمان که باید از این مدت استفاده بهینه را ببریم. روز دوشنبه 10 اسفند قرار است انتخابات ریاست فدراسیون انجام شود و باید منتظر ماند ببینیم چه کسی سکان فدراسیون فوتبال را در دست می‌گیرد آن وقت بهتر می‌‌‌‌‌توانیم با هماهنگی کمیته فوتسال و سازمان لیگ برنامه‌‌‌‌های تیم ملی را  پیش ببریم.

 سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از ابتدای سال آینده ما به دنبال  برگزاری اردوی خارجی و  در کنار  آن به دنبال برگزاری  بازی‌های دوستانه و یا حداقل شرکت در یک تورنمنت با حضور تیم‌‌های مطرح دنیا هستیم. امیدوارم زودتر بیماری کرونا ریشه کن شود تا ما بتوانیم برنامه‌‌‌های خود را دنبال کنیم. هدف من و کادر فنی و بازیکنان دفاع از عنوان سومی و سربلندی فوتسال ایران در جام جهانی است.

وی در پاسخ به سوالی آیا کادر فنی بازی‌های لیگ برتر فوتسال را دنبال می‌کند، گفت:  بله از روز اول شروع لیگ خودم و دستیارانم اکثرا بازی‌ها را از نزدیک شاهد بودیم  تا پدیده هایی که در لیگ وجود دارند را به تیم ملی دعوت کنیم و در اردوی قبلی هم ۴ بازیکن جدید را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم.

ناظم الشریعه درباره انتخابات و کاندیدای فدراسیون فوتبال گفت: برنامه‌‌های هر 4 کاندیدا را دنبال کردم. تمامی برنامه‌های اعلام شده به شرطی که انجام شود برای فوتبال و فوتسال ایران خوب است.برای مثال توجه به تیم‌های پایه و اینکه از باشگاه‌های فوتبال خواسته شود، باشگاه فوتسال هم داشته باشند، خیلی خوب و می تواند به پیشرفت فوتسال کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد ناظم الشریعه تیم ملی ورزشی ناظم تيم ملي ورزشي ناظم الشريعه ناظم الشریعه جام جهانی کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی لندن باید به مصاف تاتنهام برود.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد تیمش بدون به وضعیت سایر رقبا در کورس قهرمانی به دنبال برد در تمامی مسابقات پیش رو است.

آرتتا درمورد وضعیت تیم گفت: "در دسترس بودن بازیکنان نکته مهمی است. به غیر از یورین تیمبر، بسیار نزدیک است که ما همه بازیکنان‌ را در دسترس داشته باشیم. این باعث می‌شود که در جلسات تمرینی بیشتر کار کنیم و چیز بسیار مهمی خواهد بود."

دردسر انتخاب بازیکنان‌؟

سردرد خوبی است! شما بازیکنان را احساس می‌کنید چون می‌بینید که چقدر به دنبال آن هستند. همیشه سخت است، اما بازیکنان‌ نیز کاملاً آماده هستند تا در هر صورت که ما به آن‌ها نیاز داریم به زمین بیایند. روحیه تیم خیلی خوب است.

کورس قهرمانی؟

بله ما در این کورس حضور داریم. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و در مسابقات پیش رو برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد اما این کاری است که باید انجام دهیم.

وضعیت منچسترسیتی؟

این یک بازی دیگر بود (برد مقابل لوتون تاون) که آن‌ها توانستند به روشی مقتدرانه برنده شوند. ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم.

شانس بالای منچستر سیتی به‌عنوان قهرمان توسط سوپر کامپیوتر؟

امیدواریم که بتوانیم آن کامپیوتر را تغییر دهیم. شاید نیاز به آپلود نرم افزار داشته باشد!

وضعیت یورین تیمبر؟

فردا پس از یک جلسه تمرینی باید در این مورد تصمیم بگیریم. خیلی به بازگشت نزدیک است، نمی‌دانم قرار است به‌زودی برای او اتفاق بیفتد یا نه، اما او خیلی نزدیک است.

ترجیح می‌دهید مانند تاتنهام دو هفته مرخصی داشته باشید یا بیشتر بازی کنید؟

نمی‌دانم. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بازیکنانم برای بازی مقابل یک حریف بزرگ کاملا آماده خواهند بود.

درمورد آنگه پوستکوگلو؟

کاری که او انجام داده واقعاً تأثیرگذار است. زمانی که در تیم ملی استرالیا و ژاپن حضور داشت، او را می‌شناختم. او را دنبال می‌کردم.

دیگر خبرها

  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا