Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:27:28 GMT

تکواندوکار المپیکی ایران جراحی نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۷۸۵۵

تکواندوکار المپیکی ایران جراحی نمی‌شود

به گزارش ایرنا، «غلامرضا نوروزی» روز جمعه در گفت وگویی با اشاره به مصدومیت «آرمین هادی‌پور» اظهار داشت: مصدومیت این ملی پوش تکواندو از ۱۰ روز پیش برای ما مسجل شده بود و برای درمان او جلسات مختلفی با وزارت ورزش، فدراسیون تکواندو و مسوولان کاروان اعزامی ایران به المپیک برگزار شد. در این جلسات اجماع بر این شد که با توجه به پارگی کامل در رباط زانوی وی جراحی صورت گیرد اما چون زمان کمی به المپیک باقی مانده و دوران نقاهت وی بیش از چهار ماه طول بکشد برنامه درمانی غیر از جراحی در دستور کار قرار دادیم تا هادی‌پور به المپیک برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مصدومیت هادی‌پور در اردیبهشت اتفاق افتاد، خاطر نشان کرد: اگر وی در همان ابتدا کار درمانی را آغاز می‌کرد الان شرایط بهتری داشت.  او در مهرماه مجددا  دچار مصدومیت شد و در آن زمان کمیسیونی تشکیل شد اما چون آسیب دیدگی وی به شکلی بود که در آن مقطع نیاز نبود پایش را جراحی کند به همین دلیل این اتفاق رخ نداد.

نوروزی با تبیین این موضوع که یکی از مهمترین ملاک‌های سلامت ورزشکاران آمادگی جسمانی است افزود: لازمه سلامت ورزشکاران حضور یک مربی آمادگی جسمانی در کنار آنان است و تا جایی که من اطلاع دارم تمام فدراسیون‌ها این کار را انجام دادند.  

همچنین «سیدمحمد پولادگر» رییس فدراسیون تکواندو درباره شرایط این ملی‌پوش گفت: خوشبختان مینیسگ هادی‌پور سالم است و او از ناحیه رباط صلیبی پای راست مصدوم شده است. به توصیه پزشکان او جراحی نخواهد شد چون ممکن است المپیک را از دست دهد.   در این بین پزشک تیم  حدود ۳۵ روز است که مشغول بازتوانی و تقویت عضلات هادی‌پور است تا پارگی رباط صلیبی را جبران کنند. امید داریم بعد از یک دوره ۲ ماهه مصدومیت وی بهبود نسبی پیدا کند.   ما قهرمانانی مثل باقری معتمد داشتیم که با همین وضعیتِ پارگی رباط در المپیک لندن مدال نقره گرفت.

آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی در مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ روسیه سهمیه بازیهای المپیک توکیو را گرفتند.

برچسب‌ها فدراسیون پزشکی ورزشی آرمین‌ هادی‌ پور فدراسیون تکواندو غلامرضا نوروزی سید محمد پولادگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی آرمین هادی پور فدراسیون تکواندو فدراسیون پزشکی ورزشی آرمین هادی پور فدراسیون تکواندو غلامرضا نوروزی سید محمد پولادگر اخبار کنکور هادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود

نایب‌قهرمان پیشین المپیک، ملی‌پوش شدن کشتی‌گیرانی که در گزینشی بیشکک کسب سهمیه کردند را تصمیمی درست و عادلانه خواند. - اخبار ورزشی -

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره کسب دو سهمیه المپیک از سوی آزادکاران ایران در مسابقات گزینشی آسیایی اظهار داشت: همه کشورهای آسیایی می‌خواستند در این میدان که قطعاً از گزینشی جهانی راحت‌تر است، کسب سهمیه کنند و همین رقابت حساسی را بین کشتی‌گیران ایجاد کرده بود. خصوصاً اینکه هرچه زودتر هر تیمی سهمیه‌های خود را کامل کند، زمان بیشتری برای اجرای برنامه آماده‌سازی المپیک دارد. کار به گزینشی جهانی بکشد، به مراتب همه چیز سخت‌تر خواهد شد. کسب دو سهمیه المپیک در 3 وزن باقی‌مانده، کار ارزشمندی بود. انصافاً رسیدن به سهمیه المپیک در 57 کیلوگرم آسیا سخت است.

وی ادامه داد: در دو وزن 74 و 97 کیلوگرم هم سخت بود اما بچه‌ها خوب کشتی گرفتند و امیدوارم نماینده 57 کیلوگرم ایران در مسابقه گزینشی بعدی هر کشتی‌گیری که هست، بتواند سهمیه بگیرد و کشتی آزاد با 6 سهمیه به المپیک برود.

رضایی در رابطه با اینکه پیش از این عنوان شده بود هر کسی سهمیه بگیرد خودش به المپیک خواهد رفت و آیا این تصمیم درستی در رابطه با این اوزان بود؟، گفت: به نظر من حرف درست و عادلانه‌ای بود چرا که بقیه کسانی که مدعی این وزن هستند در مسابقات مختلف محک خوردند و مورد ارزیابی قرار گرفتند، نه اینکه اینها بچه‌های تهران بودند، در مورد هر کشتی‌گیری که بود، از نظر من تصمیم درستی گرفته شد. بحث تهران و مازندران و بقیه استان‌ها نیست، اینها همه بچه‌های ایران هستند. اینکه عنوان شد هر کسی سهمیه بگیرد خودش هم به المپیک می‌رود، انگیزه خوبی برای بچه‌ها شد.

سرمربی تیم بزرگسالان تهران در رابطه با یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا که به عنوان کشتی‌گیران تهرانی قرار است در المپیک کشتی بگیرند، خاطرنشان کرد: هر دو خوش درخشیدند و کشتی‌های خوبی در بیشکک گرفتند. برای هر دو نفر آنها و سایر ملی‌پوشان آرزوی موفقیت در پاریس را دارم.

وی درباره با اینکه چقدر برای امیرعلی آذرپیرا شانس مدال المپیک قائل است، گفت: او در این چند سال خیلی رو به جلو و پیشرفت بوده، یک مقدار باید از احتیاطش کم کند و قطعاً در همین رابطه کادرفنی تیم ملی با او صحبت خواهد کرد. اگر هجومی‌تر کار کند، با فیزیک خوبی که دارد، می‌تواند نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت