Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال برنتفورد انگلیس که در ترکیب خود از سامان قدوس لژیونر ایرانی کشورمان بهره می‌برد این هفته در برابر "شفیلد ونزدی" قرار گرفت و موفق شد با ۳ گل به پیروزی برسد. قدوس در این مسابقه ابتدا موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و چند دقیقه بعد هم با ارسالی تماشایی پایه گذار گل سوم تیمش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان که در لیگ جزیره و برای تیم برایتون بازی می‌کند، بعد از یک ماه مصدومیت این هفته به میادین برگشت و در مقابل کریستال پالاس چند دقیقه بازی کرد.

عیلرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان که تیم فوتبال آنتورپ بلژیک بازی می‌کند پنجشنبه هفته گذشته در چارچوب لیگ اروپا به میدان رفت و در دقیقه ۷۷ به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

در هفته‌ای که گذشت ۲ تیم پورتو و ماریتیمو پرتغال که از بازیکنان ایرانی بهره می‌برند به مصاف هم رفتند و مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان موفق شد در مصاف با ماریتیمو یک پاس گل داده و یک پنالتی هم برای تیمش بگیرد. همچنین امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیموی پرتغال هم در برابر پورتو یک شب فوق العاده‌ را پشت سر گذاشت و بار‌ها با عملکردش مانع گلزنی پورتو شد. عابدزاده تنها دروزاه بانی است که ۳۰۰ دقیقه جلوی طارمی بازی کرده و هیچ گلی از او دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید

حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکن جدید گرفت

علی کریمی بازیکن ملی پوش کشورمان که امسال در لیگ قطر و در تیم الدحیل بازی می‌کند هفته گذشته در مصاف با الغرافه قطر بعد از آن که دروازه خودی را باز کرد، چند دقیقه بعد جبران مافات کرد و با یک ضربه سر زیبا موفق شد نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.

شجاع خلیل زاده هم که در تیم الریان قطر بازی می‌کند این هفته در مصاف با السد قطر به میدان رفت و حتی موفق شد یک گل هم برای تیمش به ثمر برساند، اما کمک داور گل او را آفساید اعلام کرد.

مهرداد محمدی تیم بازیکن تیم فوتبال العربی قطر بازی در مصاف با السد، موفق شد نمایش فوق العاده‌ای داشته باشد و با ۲ پاس گل زیبایی که به هم تیمی هایش داد نقش تاثیرگذاری در العربی داشت.

رامین رضائیان هم بعد از پیوستن به السیلیه قطر این هفته موفق شد اولین گلش را در مصاف با الخور به ثمر برساند. رضائیان بعد از این گل با نشان دادن اعداد ۲۵ و ۸ گل هایش را به روح مهرداد میناوند و علی انصاریان تقدیم کرد.

تیم زولای اوکراین هم که در ترکیب خود از الهیار صیادمنش و شهاب زاهدی بهره می‌برد این هفته موفق شد با تک گل زاهدی به یک پیروزی بسیار ارزشمند برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش لژیونرهای فوتبال موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد

آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان