Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالامیر خطیب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بازی تکمیلی مسابقات شطرنج رده سنی ۱۸ آنلاین قهرمانی کشور «علیرضا بساق زاده» از استان خوزستان به مصاف ماهان رمضانی از استان گیلان رفت که در پایان نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و مدال نقره را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی کشور در ۶ رده سنی برگزار شد، بیان کرد: این دو شطرنج‌باز در پایان رقابت‌های قهرمانی کشور موفق به کسب امتیاز یازده و نیم امتیاز شدند که برای شناخت قهرمان رده سنی زیر ۱۸ سال در یک بازی تکمیلی برابر هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «بساق زاده» در سال‌های اخیر در مسابقات مختلف به افتخارات بسیار خوبی دست پیدا کرده است، گفت: این شطرنج‌باز از هوش و استعداد بسیار خوبی برخوردار است و به کسب موفقیت‌های بیشتر وی در سال‌های آینده بسیار امیدوار هستیم.

رئیس هیئت شطرنج خوزستان تصریح کرد: مسابقات آنلاین قهرمانی کشور در دو بخش دختران و پسران برگزار شد که محمدپارسا دارابی در رده هشت سال و زهرا پروین در رده ۱۴ سال از خوزستان هم امتیاز با نفر سوم در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در مسابقات شطرنج آنلاین رده‌های سنی مختلف کشور یک هزار و ۶۷۷ شطرنج‌باز به رقابت پرداختند.

کد خبر 5156527

منبع: مهر

کلیدواژه: شطرنج مسابقات شطرنج رده نوجوانان ورزش خوزستان مدال نقره ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز مشهد کرونای انگلیسی زلزله بارش برف اردبیل شهرستان کرج شهرکرد سی سخت قهرمانی کشور شطرنج باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی بوکس کشور انتخابی تیم ملی در سالن الغدیر ملایر با شناخت نفرات برتر از سراسر کشور ظهر امروز برگزار شد.

کد خبر 6092442

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس