Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:42:43 GMT

علی‌نژاد: برخی بدون سند وزارت ورزش را متهم می‌کنند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۸۱۸۰

علی‌نژاد: برخی بدون سند وزارت ورزش را متهم می‌کنند

به گزارش ایرنا، «مهدی علی‌نژاد» روز جمعه در گفت وگوی تلویزیونی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان هیچ برنامه‌ای برای دخالت در انتخابات فدراسیون فوتبال نداشته و نخواهد داشت. اعضای مجمع افراد بالغ و فهمیده‌ای هستند. توصیه من به مجمع آن است که به هر نامزدی ادعای وابستگی به وزارت ورزش دارد رای ندهند و هر کسی که ادعا می‌کند که نامزدی مورد حمایت ما است باید سند ارائه کند نباید با کلی‌گویی وزارت را متهم به جانبداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قرار بود انتخابات فدراسیون فوتبال اسفند ماه سال گذشته برگزار شود اما ایراد فیفا به اساسنامه فدراسیون موجب شد تا ۱۰ روز پیش از انتخابات مجمع لغو شود و اکنون بعد از یکسال به دنبال برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هستیم. این دوره با اساسنامه جدید برگزار خواهد شد. تعداد اعضای مجمع نیز افزایش پیدا کرده است. هر چند که وزارت ورزش در مجمع حق رای ندارد اما در یکسال گذشته تلاش‌های زیادی برای تایید این اساسنامه از فیفا انجام داد. روز یکشنبه وزیر ورزش عضو افتخاری مجمع است و من نیز به صورت مهمان حاضر می‌شوم.

علی‌نژاد با بیان اینکه تمام اختیارات فدراسیون به رییس و منتخبان آن واگذار می‌شود، یادآور شد: هر گروهی که بتواند رای لازم برای ریاست کسب کننده تمام امورات فدراسیون را در دست خواهد گرفت و نسبت به ابقا یا تغییر کادر فنی نیز نظر خواهد داد. وزارت ورزش در زمینه استخدام یا برکناری مربیان نظری نخواهد شد. اما اینکه بگوییم که چشم رییس فدراسیون برای استخدام مربی به جیب وزارت ورزش است هم یک موضوع خاص به شمار می‌رود زیرا نامزدهای انتخابات فدراسیون برنامه‌های اقتصادی مدونی را ارائه کردند که حکایت از درآمدزایی یکهزار تا ۲ هزار میلیاردی برای فدراسیون داشت.  فکر می‌کنم که آنها با این برنامه به وزارت ورزش هم وام بدهند.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه آیا ارکان دولت و یا مقامات بالاتر در انتخابات به اعضای مجمع توصیه‌ای می‌کنند یا خیر گفت: من نمی‌توانم در این مورد حرف بزنم چون خبر موثقی ندارم. کسی از ما چیزی نخواسته و دستگاهی به ما توصیه‌ای نکرده است.  چند نفر قبل از کاندیدا شدن با من صحبت کردند که آیا کاندیدا شوند که ما هم اعلام کردیم همه چیز با خودشان است اما من توصیه و نشستی با هیچ کاندیدایی نداشتم.

وی این را هم گفت که در این دوره از انتخابات شاهد رقابت نزدیکی بین کاندیدا خواهیم بود.  تجربه ما در انتخابات و مجامع نشان می‌دهد که شب انتخابات ممکن است ائتلاف‌های جدید شکل بگیرد.

علی‌نژاد درباره احتمال شگفتی مردم از نتایج انتخابات در روز یکشنبه گفت: این اتفاق قبلا رخ داده است. خیلی مواقع پیش آمده که در انتخابات اتفاقاتی رخ داده که قابل پیش‌بینی نبود.

او در پایان تصریح کرد: ثبت نام از کاندیدای پست ریاست فدراسیون اتومبیلرانی انجام شده اما روند بررسی صلاحیت نامزدها طولانی شد. این انتخابات در نهایت ۱۶ اسفند ماه انتخابات اتومبیلرانی برگزار می‌شود. همچنین روند انتخابات فدراسیون شطرنج هم طولانی و مجددا ثبت نام شد و از نظر من در اردیبهشت و خرداد انتخابات شطرنج برگزار می‌شود.

انتخابات فدراسیون فوتبال ۱۰ اسفند برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مهدی علی نژاد فیفا وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد فیفا وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد فیفا وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور انتخابات فدراسیون فدراسیون فوتبال وزارت ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی ، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد. در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت : حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر محترم ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود ، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی نمود و برای تیم ملی هاکی بانوان آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی پیش رو کرد.

بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون محترم وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم . ایشان از جنس ورزش هستند و سابقه قهرمانی رشته دومیدانی را دارند و پیشینه درخشان در ورزش کشور از جمله ریاست چندین فدراسیون از جمله دومیدانی ، قایقرانی، ژیمناستیک، جانبازان و مدیر کل ورزش چندین استان ، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و اکنون نیز معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را دارا میباشند.

قدیمی افزود: ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

خاطر نشان میگردد رقابت های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت ها میشوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902440

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی