Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، درویش مظاهری پدر رشید مظاهری سنگربان استقلال به مناسبت روز پدر و در گفتگو با رادیو ایران گفت: من از اول با حضور رشید مظاهری در فوتبال مخالف بودم و حتی به دنبال او رفتم و به او گفتم باید درست را ادامه بدهی. در ادامه گفتم اگر خیلی به فوتبال علاقه داری مشکلی ندارد و در حد توانم با او همکاری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تا دیپلم درسش را ادامه داد.

 

وی درباره شدت مخالفتش با فوتبال بازی کردن رشید گفت: من تنها بخاطر درس رشید با او تند صحبت کردم. در آن زمان من علاقه ای به فوتبال نداشتم ولی او به دلیل علاقه اش به فوتبال، آن را ادامه داد. من حتی یکبار به شیراز رفتم تا او را به گچساران برگرداند ولی آقای غلام پیروانی با من صحبت کرد و اجازه نداد مظاهری را برگردانم.

 

وی گفت: آقای پیروانی با من صحبت کرد و گفت که مظاهری در تست هایش خوب کار کرده است و اجازه بده او در تست نهایی هم شرکت کند. من با ناراحتی شدیدی برگشتم. سپس با من تماس گرفتند و گفتند که او در تست هایش موفق شده و در شیراز می ماند. من در آنجا خوشحال شدم از موفقیت مظاهری. او 16 سال داشت و در آنجا ماند.

 

وی درباره اینکه طرفدار استقلال یا پرسپولیس است، گفت: من خودم قبلا در ورزش دو و میدانی شرکت می کردم و علاقه ای به فوتبال نداشتم. فقط زمانی که نمایندگان ایرانی با تیم های خارجی بازی می کردند، دوست داشتم تیم های ایرانی برنده میدان شوند.

 

پدر مظاهری درخصوص اینکه اکنون استقلال و فوتبال را پیگیری می کند، گفت: زمانی که استقلال بازی دارند، اطرافیان از من سوال می کنند. حقیقتا من فقط دعا می کنم او در بازی هایش پیروز شود.

 

وی درباره اینکه آیا رشید از او مشورت می گیرد، گفت: یک زمانی با من مشورت می کرد ولی اکنون او با برادر بزرگترش صحبت می کند و مشورت هایش را از او می گیرد.

 

مظاهری درخصوص اینکه آیا تاکنون در استادیوم برای دیدن بازی هایش رشید در ورزشگاه حاضر شده است، گفت: زمانی که رشید در ذوب آهن حضور داشت یک بار راهی اصفهان شدم و بازی او را از نزدیک دیدم. من هم چون پدر رشید هستم برای او حرص و جوش زیادی می خوردم.

 

او در پایان گفت: رشید فرزند چهارم من است و هشت فرزند دارم. 4 فرزند پسر و 4 دختر دارم. یکی از پسرهایم به نام محمدرضا عضو تیم نفت و گاز گچساران است و قبلا در استقلال اهواز حضور داشت که آن تیم منحل شد. هر جایی که رفتم و اعلام کردم پدر رشید مظاهری هستم، کارم را انجام می دادم  به احترام رشید کارم را به نحو احسن انجام می دادند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رشید مظاهری فوتبال جام نیوز رشید مظاهری پدر رشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما

جمع هفت خواهران در سری آ جمع شد.

طرفداری | پارما پس از سه فصل دوری از سری آ دوباره به بالاترین سطح باشگاهی فوتبال ایتالیا برگشت.

پارما از آن دست تیم‌های بسیار محبوب و البته بازیکن‌ساز در فوتبال ایتالیاست که بازگشت دوباره این تیم به سری آ باعث خوشحالی هواداران فوتبال شده است. بازگشت پارما به منزله تکمیل جمع هفت نفره خواهران (یوونتوس، میلان، اینتر، رم، لاتزیو، فیورنتینا و پارما) است و جانلوییجی بوفون شاید از هر کسی به خاطر صعود پارما به سری آ خوشحال است.

بوفون که فوتبال حرفه‌ایش را با پارما شروع (1995) و البته با این تیم هم از دنیای فوتبال خداحافظی (2023) کرد از بازگشت دوباره این تیم محبوب ایتالیایی بسیار خوشحال است. دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا با تبریک از صعود پارما به سری آ در پیامی احساسی در اینستاگرام‌اش نوشت:

بالاخره سری آ! چقدر هیجان‌انگیز است که شادی را در چهره مردمی ببینم که سال‌های آخر دوران حرفه‌ایم را با آنها سهیم بودم. دوستان عزیز، هواداران عزیز پارما، از این دستاوردی که مدت‌ها دنبالش بودیم و به آن امیدوار بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای رسیدن به چنین دستاوردی بود. به بچه‌ها، کادرفنی و مربیان تبریک می‌گویم!!! با تمام وجودم، زنده باد پارما! ????⚽️

رسمی؛ پارما به سری آ صعود کرد

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال