Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@23:18:39 GMT

مخالف حضور رشید در فوتبال بودم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۶۳۹

مخالف حضور رشید در فوتبال بودم

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ درویش مظاهری پدر رشید مظاهری سنگربان استقلال به مناسبت روز پدر و در گفتگو با رادیو ایران گفت: من از اول با حضور رشید مظاهری در فوتبال مخالف بودم و حتی به دنبال او رفتم و به او گفتم باید درست را ادامه بدهی. در ادامه گفتم اگر خیلی به فوتبال علاقه داری مشکلی ندارد و در حد توانم با او همکاری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تا دیپلم درسش را ادامه داد.

وی درباره شدت مخالفتش با فوتبال بازی کردن رشید گفت: من تنها بخاطر درس رشید با او تند صحبت کردم. در آن زمان من علاقه ای به فوتبال نداشتم ولی او به دلیل علاقه اش به فوتبال، آن را ادامه داد. من حتی یکبار به شیراز رفتم تا او را به گچساران برگرداند ولی آقای غلام پیروانی با من صحبت کرد و اجازه نداد مظاهری را برگردانم.

وی گفت: آقای پیروانی با من صحبت کرد و گفت که مظاهری در تست هایش خوب کار کرده است و اجازه بده او در تست نهایی هم شرکت کند. من با ناراحتی شدیدی برگشتم. سپس با من تماس گرفتند و گفتند که او در تست هایش موفق شده و در شیراز می ماند. من در آنجا خوشحال شدم از موفقیت مظاهری. او 16 سال داشت و در آنجا ماند.

وی درباره اینکه طرفدار استقلال یا پرسپولیس است، گفت: من خودم قبلا در ورزش دو و میدانی شرکت می کردم و علاقه ای به فوتبال نداشتم. فقط زمانی که نمایندگان ایرانی با تیم های خارجی بازی می کردند، دوست داشتم تیم های ایرانی برنده میدان شوند.

پدر مظاهری درخصوص اینکه اکنون استقلال و فوتبال را پیگیری می کند، گفت: زمانی که استقلال بازی دارند، اطرافیان از من سوال می کنند. حقیقتا من فقط دعا می کنم او در بازی هایش پیروز شود.

وی درباره اینکه آیا رشید از او مشورت می گیرد، گفت: یک زمانی با من مشورت می کرد ولی اکنون او با برادر بزرگترش صحبت می کند و مشورت هایش را از او می گیرد.

مظاهری درخصوص اینکه آیا تاکنون در استادیوم برای دیدن بازی هایش رشید در ورزشگاه حاضر شده است، گفت: زمانی که رشید در ذوب آهن حضور داشت یک بار راهی اصفهان شدم و بازی او را از نزدیک دیدم. من هم چون پدر رشید هستم برای او حرص و جوش زیادی می خوردم.

او در پایان گفت: رشید فرزند چهارم من است و هشت فرزند دارم. 4 فرزند پسر و 4 دختر دارم. یکی از پسرهایم به نام محمدرضا عضو تیم نفت و گاز گچساران است و قبلا در استقلال اهواز حضور داشت که آن تیم منحل شد. هر جایی که رفتم و اعلام کردم پدر رشید مظاهری هستم، کارم را انجام می دادم  به احترام رشید کارم را به نحو احسن انجام می دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089949 برچسب‌ها رشید مظاهری استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رشید مظاهری استقلال تهران رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم

تیم اینتر در هفته سی  و چهارم سری آ ایتالیا میزبان تورینو بود که با دو گل به پیروزی رسید.

 پس از ۱۰ نفره شدن تورینو در نیمه دوم، اینتر کاملا کنترل بازی را در دست گرفت و با ۲ گل هاکان چالهان اوغلو در این تقابل به پیروزی رسید.

 اینتر هفته گذشته با غلبه بر میلان قهرمانی خود را قطعی کرد و دیدار‌های باقی‌مانده سری آ برای تیم اینزاگی تشریفاتی خواهند بود. اینتر با این پیروزی ۸۹ امتیازی شد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی