Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت زینب(س) اظهار داشت: عبور از صحنه‌های تلخ و ماندگار کردن جریان پویای نهضت حسینی در تاریخ بخشی از مأموریت حضرت زینب (س) است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان یکی از وظایف مهم امروز کشور را دفاع از حقوق ملت ایران در مقابل دشمنی‌ها و خلق پیروزی آن هم در جبهه هسته‌ای دانست و عنوان کرد: برای انجام این مأموریت بزرگ باید یک صدای واحد در تمام قوا، توده مردم و نخبگان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: توقف پروتکل الحاقی باید با روحیه قوی و به دور از شک، دودلی و تردید توسط مسئولان نظام انجام شود تا با قاطعیت در دفاع از حق مردم ایستادگی کنیم در شرایط کنونی، روشن کردن چراغ انفعال، گرا دادن به دشمن هست و موجب امیدواری آنها می‌شود.

امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه در صورت عمل به رسالت و توصیه به فرامین مقام معظم رهبری دشمن مجبور به عقب‌نشینی می‌شود، افزود: امروز در آزمون بزرگی قرار داریم و در این مسیر الهی و انقلابی به سرانجام خواهیم رسید. 

علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر کنترل بازار و نوسانات قیمت‌ها توسط مسئولان گفت: قیمت کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم به شکل سرسام‌آوری بالا رفته و وظیفه مسئولان است که به سفره مردم توجه ویژه داشته باشند و تولید و توزیع را مدیریت کنند.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان پروتکل الحاقی حق امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بر نقش رسانه‌ها در تبیین جنایات رژیم صهیونیسیتی در غزه و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی، ظهر امروز، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: رسانه در خط‌ّمقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.

او با اشاره به بی‌تفاوتی رسانه‌های صهیونیسیتی و آمریکایی به جنایات غزه، اضافه کرد: این رسانه‌ها حقوق‌بشر، مبانی انسانی و نسل‌کشی در فلسطین را زیر پا گذاشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی نقش مؤثری دارند، تأکید کرد: نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی، توسعه و رواج هنجارهای جامعه انکارنشدنی است.

درویشی با اشاره به تأثیر فضای مجازی و تولید محتوا در عصر کنونی خاطرنشان کرد: ارائۀ محتوای به‌روز و هم‌سو با ارزش‌ها یکی از وظایف رسانه‌ها است.

او با تأکید به اینکه دموکراسی غربی با وقوع جنایات در غزه زیر سؤال رفته‌است، اضافه کرد: ما باید ماهیت واقعی استکبار را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: برخی از شبکه‌های مجازی در آمریکا فیلتر می‌شود، اما رسانه‌های غربی این موارد را منعکس نمی‌کنند و ما باید مراقب باشیم که افکار جوانان به‌سمت استعمارگران گرایش پیدا نکند.

درویشی با نامیدن دنیای غرب به دنیای مدرن وحشی، اعلام کرد: ما نباید به نسخه‌پیچی‌ها استکبار اعتماد کنیم و  باید افکار جامعه را نسبت به این دوگانگی‌ها آگاه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، متذکّر شد: مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.

او با بیان ارزش جایگاه معلم یادآور شد: ارتقای فرهنگ عمومی و پاسداشت حرمت‌ها مدیون حضور معلمان است و نام‌گذاری روز 12اردیبهشت به‌نام روز معلم دلیلی بر اهمیّت جایگاه این قشر در کشور است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم