Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:40:59 GMT

بزرگترین علت گرانی لجام گسیخته کشور ضعف مدیریت است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۸۸۰۰

بزرگترین علت گرانی لجام گسیخته کشور ضعف مدیریت است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: بزرگترین علت گرانی لجام گسیخته کشور را که داد رهبری را هم در اورده، ضعف مدیریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» ظهر امروز(جمعه، 8اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در  سطح شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه بارها در احادیث و روایت در زمینه انفاق و دستگیری نیازمندان سخن گفته شده است افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا در این یک سال خیلی از زندگی‌ها را به وضعیت بد اقتصادی کشانده، شایسته است مردم نوعدوست ماسال در جشن نیکوکاری مشارکت حداکثری داشته باشند.

 

وی با اشاره به روز «حمایت از مصرف‌کنندگان» گفت: متاسفانه در جامعه امروز از مصرف کننده حمایت نمی‌شود که نمونه آن بازار مرغ و یا خیانتی که صنعت خودرو در کشور می‌کند است، قیمت‌ها را بدون ارتقای کیفیت افزایش می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه رییس بانک مرکزی از اختصاص ارز چهار هزار و 200 تومانی به کالاهای اساسی خبر می‌دهد اما در جای دیگر استفاده می‌شود تصریح کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال و نزدیک به عید نوروز هستیم، مسئولان باید گرانی‌ها را کنترل کنند.

 

امام جمعه ماسال بزرگترین علت گرانی لجام گسیخته کشور را که داد رهبری را هم در آورده، ضعف مدیریت دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری علاج همه مشکلات کشور را نگاه به داخل کشور عنوان کردند این در صورتی است که مدیران کشور مدتی معطل برجام بودند و بعد هم که منتظر رفتن ترامپ، که همه این عوامل نشان از ضعف مدیریتی است.

 

وی در ادامه با انتقاد از سرعت‌گیرهای فاقد استاندارد شهر ماسال اظهار کرد: نمونه بارز ضعف مدیریت در شهر ماسال همین سرعت‌گیرهای غیر استاندارد است که همچون سکوی پرتاب موشک است، مسئولان مربوطه باید بدانند ما با ماشین دولتی از آن رد می‌شویم اما آن راننده تاکسی و مسافرکش با توجه به قیمت‌های سرسام‌آور و بنجل قطعات چینی باید چکار کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه اگر گوش ما به سخن رهبری بود و آن را اجرا می‌کردیم بسیاری از مشکلات حل می‌شد افزود: همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و با اجرایی کردن منویات رهبری کشور را از این همه مشکلات نجات دهیم.

 

امام جمعه ماسال با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری گفت: چهار هزار و 300 خانوار در شهر ماسال تحت پوشش کمیته امداد هستند و حداقل هشت هزار و 200 را شامل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ۱۳۰ فرزند یتیم، ۱۰۳ بیمار لاعلاج، ۲۲ بیمار خاص و ۸۰ بیمار زمین‌گیر تحت پوشش کمیته مداد امام خمینی(ره) ماسال هستند تصریح کرد: در حوزه فرهنگی ۶۱۵ دانش‌آموز و ۸۶ دانشجو تحت پوشش این نهاد هستند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضعف مدیریت کشور هفته احسان و نیکوکاری حجت الاسلام ضعف مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از معلمان امین شهر، قدردانی شد

به مناسبت فرارسیدن هفته معلم مراسم قدردانی از معلمان با حضور امام جمعه امین شهر، شهردار امین شهر و مسئولان محلی در محل دبستان امام صادق (ع) برگزارشد. 

 در این جلسه حجت الاسلام ذوالفقاری، امام جمعه امین شهر  ضمن تبریک هفته معلم به دبیران حاضر در جلسه گفت: تکلیف و وظیفه معلم در راه پیش برد علم و دانش بسیار حیاتی و کاری طاقت فرسا می باشد.

در پایان از معلمان این آموزشگاه قدردانی شد. 

آئین زنگ سپاس از معلمان در بخش نگین کویر
صبح امروز به مناسبت شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم، بخشدار نگین کویر، روحانیت، امام جمعه اهل سنت به همراه دیگر مسئولان همراه با حضور در تعداد زیادی از مدارس سطح بخش نگین کویر از معلمان شاغل در این مدارس به پاس زحمات و تلاش های آن ها تجلیل کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد