Web Analytics Made Easy - Statcounter

«زهرا نعمتی» ملی‌پوش پاراکمان ایران مدال نقره مسابقات بین‌المللی امارات را از آن خود کرد.

به گزارش ایرنا، زهرا نعمتی، کماندار کشورمان در هفتمین دوره مسابقات پاراتیراندازی با کمان فزاع امارات و در فینال مسابقات با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل کمانداری از ترکیه شکست خورد و نایب قهرمان شد و مدال نقره این بازی‌ها را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمانداری از ترکیه در رده سوم قرار گرفت و به مدال برنز رسید.

وی پیش از این با برتری مقابل کماندارانی از هند و اوکراین فینالیست شده بود.

نعمتی که مدال طلا بازی‌های پارالمپیک لندن و ریو را در کارنامه دارد به دنبال آن است که در مسابقات جهانی فرانسه برای دومین متوالی در بازی‌های پارالمپیک و المپیک حضور پیدا کند. نعمتی در دوره گذشته این بازی‌ها که در ریو برگزار شد در المپیک توانست در جمع هشت نفر برتر قرار گیرد و در پارالمپیک نیز مدال طلا را از آن خود کرد. وی نخستین ورزشکار آسیایی و سیزدهمین ورزشکار جهان است که همزمان این ۲ تورنمنت را تجربه می‌کند.

«زهرا نعمتی» سال ۲۰۱۵ از سوی کرسی یونسکو به عنوان سفیر اهداف توسعه پایدار ملل متحد (UNSDGs) انتخاب شد.

او همچنین سال ۲۰۱۶ در صدر نظر سنجی برترین ورزشکار های معلول ماه اکتبر قرار گرفت. سردیس این ورزشکار بهمن ماه در تالار مشاهیر ورزش ایران نصب شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003F0f

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زهرا نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «مهرداد بذرپاش» که روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در نشست این کمیسون در ابوظبی حاضر شده بود، پس از برگزاری نشست مذکور و دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ابوظبی، با «شیخ منصور بن زاید آل نهیان» نائب رئیس دولت امارات دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر «الوطن» ابوظبی برگزار شد، دو طرف در مورد روابط و همکاری‌ها به‌ویژه توسعه تجارت بین دو کشور گفت‌وگو کردند.

شایان‌ذکر است که مهرداد بذرپاش در این سفر به گفت‌وگو با مقامات و فعالان اقتصادی امارات پرداخت تا موضوع توسعه تجارت بین دو کشور با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در این سفر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان پیش‌بینی کرد تجارت بین دو کشور به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور