Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@11:38:16 GMT

آغاز فرآیند انتقال امتیاز شهر خودرو از روز شنبه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۲۴۱

آغاز فرآیند انتقال امتیاز شهر خودرو از روز شنبه

تمرین امروز عنابی‌پوشان مشهدی یک میهمان ویژه داشت و استاندار خراسان رضوی برای رسیدگی به شرایط بحرانی برای دقایقی به تمرین شهر خودرو رفت و با کادرمدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه" طی ماه گذشته مشکلات و حواشی پیش‌آمده برای هلدینگ شهر خودرو باعث شد تا مطالبات هواداران مشهدی از مسئولان استانی و شهری دوچندان شود و از آن‌ها درخواست رسیدگی به شرایط تیم‌شان را داشته باشند تا سهمیه این تیم در لیگ برتر حفظ شود؛ در پاسخ به این مطالبات، مسئولان استانی و شهری واکنش‌های مختلفی داشتند که در تازه‌ترین واکنش، امروز محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی با همراهی فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در تمرین شاگردان مهدی رحمتی حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معتمدیان در جمع شاگردان مهدی رحمتی و در حضور سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهر خودرو گفت: با وجود اتفاقاتی که برای این تیم رخ داده است اما تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفتید و فاصله امتیازی شما نشان می دهد با تیم های بالای جدول فاصله زیادی ندارید؛ به هر شکل این تیم نماینده کشورمان در آسیا بوده است و یک افتخار بزرگ به وجود آورده است و حالا نباید پشت این تیم را خالی کرد. باید از همه شما بازیکنان و کادرفنی تیم و مهدی رحمتی تشکر کنیم که با همه مشکلات تا اینجای کار با قدرت در تیم ایستاده اید و تلاش می کنید تا نتیجه بگیرید.

 

 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به مشکلات این تیم توضیح داد: من دستور داده ام تا مشکلات تیم حل شود و حمایت های حداکثری داشته باشیم و کمک هایی را کنیم تا در ادامه لیگ با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شوید؛ آقای فتاحی نماینده ویژه من در حل مشکلات هستند و انشالله در ادامه راه اجازه نخواهیم داد تا مشکلی به وجود آید. با وزارت ورزش و جوانان و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تماس‌هایی داشته ایم تا این‌طلب وصول شود و به حساب باشگاه واریز شود. در خصوص وضعیت مالکیت تیم نیز کمیته ای را تشکیل داده ایم تا در این خصوص بررسی های لازم انجام شود.

 

 

در ادامه این دیدار فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز گفت: تشکر می کنم از استاندار محترم که با وجود مشغله های فراوان امروز در تمرین تیم حضور پیدا کردند؛ خوشبختانه تمامی مدیران استانی و شهری تلاش می کنند تا مشکلات شهرخودرو پایان پیدا کند.

 

فتاحی با اعلام خبر آغاز فرآیند انتقال شهر خودرو ادامه داد: شب گذشته نیز با حمیداوی مالک باشگاه به صورت تلفنی صحبت کردم و ایشان نیز قول دادند تا روز شنبه نامه وکالت انتقال مالکیت باشگاه را ارایه دهند تا کارها با سرعت بیشتری شکل بگیرد؛ باید از آقای وطن خواه تشکر کنم که‌پای کار آمدند علاوه بر این باید بگویم که رحمتی به عنوان سرمربی تیم همه کار برای اینکه تیم در بحران نرود انجام داده است و علاوه بر مسایل فنی در مسایل مدیریتی نیز به ما کمک شایانی می کند.

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با درخواست صبوری از هواداران گفت: با کمک‌هایی که در روزهای آینده انجام خواهد شد، انشالله در جهت تقویت تیم در نیم فصل دوم قدم برمی‌داریم؛ از هواداران و علاقه مندان به فوتبال نیز درخواست می‌کنم با صبر بیشتری در کنار تیم باشند.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو ورزش و جوانان خراسان رضوی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از روز چهارشنبه در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام‌های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است ولی با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملاً حرفه‌ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

وی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملاً حرفه‌ای تیم داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هرچند که متأسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

اعلایی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه‌ای در این ورزشگاه کار می‌کنند که انگار خانه خود را می‌سازند.

وی افزود: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 6094747

دیگر خبرها

  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد