Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابراهیم سیفی گفت: امروز نیاز به بصیرت، آگاهی و اتحاد داریم و پاسخ تحریف ضد انقلاب در واقع حضور پررنگ و حماسی در انتخابات ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۸ اسفند حجت الاسلام «ابراهیم سیفی» در خطبه های نماز جمعه جیرفت، گفت: اگر انسان بر اساس تلاش و مبارزه با موانعی برخورد کرد برای رفع این موانع، شرط اصلی این است که موانع رشد و دشمن را بشناسد زیرا اگر دشمن و موانع را نشناسد، به کمال نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




امام جمعه موقت جیرفت خاطرنشان کرد: مقدمه اصلی رسیدن به سعادت، دشمن‌شناسی بوده و مقدمه دشمن شناسی، بصیرت است، ما دشمنان زیادی داریم، دشمنانی که دشمن جسم، روح و معنویت ما هستند که باید با آنها مبارزه کنیم.


وی بیان کرد: بیش از یک سال، درگیر مبارزه با دشمنی به نام کرونا هستیم و در مبارزه با این دشمن، همه نیروهای کشور بسیج شده اند تا آن را مهار کنند و در مبارزه با کرونا باید فاصله اجتماعی را رعایت کرده و ماسک بزنیم تا بتوانیم این دشمن را از پا در آوریم.


حجت الاسلام سیفی ابراز کرد: بزرگترین دشمن کرونا نیست بلکه بزرگترین دشمنِ آشکار و واقعی انسان ها، ابلیس و شیطان بوده و برای شناخت شیطان، بصیرت لازم است، حتی شیاطین انسی نیز داریم و امام راحل در این باره فرمودند؛ آمریکا شیطان بزرگ است.


خطیب موقت جمعه جیرفت ادامه داد: آنچه که از دین احادیث در می یابیم آن است که انسان ۲ دشمن اصلی و مهم دارد که اولین آنها، هوای نفس است، بزرگترین دشمن ما، آمریکا، اسرائیل و کرونا نیست بلکه پیروی از هوا و هوس، تمایلات حیوانی و دنیوی است.


وی اظهار کرد: اگر انسان برای شناخت این دشمن تلاش کند در واقع به فلاح می رسد و اگر هوای نفس را به زنجیر کشد می‌تواند شیطان بیرونی را نیز کنترل کند.


حجت الاسلام سیفی اضافه کرد: دشمن دوم که به عزت خدا قسم خورده، شیطان است و شیطان گفته که خدایا به عزت و جلالت قسم که همه را گمراه می کنم الا بندگان مخلص.


امام جمعه موقت جیرفت تاکید کرد: باید تلاش خود را برای مبارزه با این ۲ شیطان متمرکز کنیم، شیطان در وجود ما نگاه می‌کند و اگر هوای نفس زمینه سازی کند، شیطان وارد می‌شود.


وی عنوان کرد: همه ما مسئولیت داریم که با هوا و هوس و ابلیس مبارزه کرده و در بحث سلامت دین، روح و روان وارد شویم و مراقبت کنیم تا در دام های شیطان گرفتار نشویم.


حجت الاسلام سیفی تصریح کرد: بزرگترین نعمت خدا، نعمت ولایت و رهبری است و یکی دیگر از نعمت های بزرگ خدا در کنار رهبری، داشتن سرداران شجاع و فداکاری همچون حاج قاسم سلیمانی است.

 

خطیب موقت جمعه جیرفت بیان کرد: رهبر از مجلس و دولت خواستند که در رابطه با مسائل داخلی و برجام، یک صدا به دنیا مخابره شود زیرا اگر دشمن شاهد چند صدایی را باشد، طمع می کند.


وی با بیان این مطلب که از اول انقلاب تاکنون دشمن تهدید، تحریم و تحریف را نسبت به ایران انجام داده است، ابراز کرد: دشمن با جنگ ۸ ساله، ایران را تهدید و از همان ابتدای انقلاب ایران را تحریم کرده است.


حجت الاسلام سیفی خاطرنشان کرد: مبارزه با تحریف در واقع مبارزه با تهاجم فرهنگی است و اگر ما بتوانیم تحریف را شکست دهیم، قطعا توطئه تحریم و تهدید نیز شکست می خورد.


امام جمعه موقت جیرفت با تاکید بر این که تحریف برای نظام و کشور خطرناک است، اضافه کرد: تحریف یعنی سیاه‌نمایی و روایت خلاف واقع بوده و زمینه ساز فتنه است.


وی عنوان کرد: ۲ نگاه به واقعیت های انقلاب وجود دارد یکی نگاه تحریف گونه کسانی است که به آمریکا دلباخته اند و ریشه فتنه ۸۸ در تحریف واقعیت ها بود و اکنون متاسفانه پسماندهای وابسته به غرب هنوز وجود دارند.


حجت الاسلام سیفی تصریح کرد: امروز نیاز به بصیرت، آگاهی و اتحاد داریم و پاسخ تحریف ضد انقلاب در واقع حضور پررنگ و حماسی در انتخابات ۱۴۰۰ است.


خطیب موقت جمعه جیرفت در خاتمه با بیان این مطلب که انتخاب دولت جوان و انقلابی می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند یادآور شد: انتخابات شورا و ریاست جمهوری را در پیش داریم و مردم بصیر نباید تحت تاثیر شایعات قرار گیرند و ما باید برای دفاع از اسلام پای صندوق رای برویم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز حجت الاسلام سیفی جمعه جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد

 اسامه حمدان در گفتگو با المنار به وضعیت کنونی مقاومت در غزه اشاره کرد و افزود: اقدامات میدانی هماهنگ و رایزنی دائمی بین محور مقاومت وجود دارد و یکی از مهمترین نتایج این نبرد افزایش ظرفیت و قدرت محور مقاومت است.

این عضو ارشد حماس با بیان اینکه رژیم اشغالگر همچنان از توانایی مقاومت در غزه شگفت زده است، گفت: مقاومت وارد مرحله درگیری دائمی با دشمن اسرائیلی شده است.

وی در ادامه با تاکید براینکه قدرت مقاومت همچنان بالاست و تیپ‌های نخبه صهیونیستی در نوار غزه از هم پاشیده است، افزود: دشمن اسرائیلی بر روی کاهش توان مقاومت امید بسته بود، اما مقاومت آماده بود.

حمدان همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر قدرت و توان مقاومت همچنان در سطحی عالی قرار دارد، گفت: مقاومت در سلامت کامل به سر می‌برد و دشمن اکنون با این سوال راهبردی مواجه است که این نبرد تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

این عضو ارشد حماس در ادامه با تاکید براینکه ما با محمد ضیف و یحیی السنوار به طور دائم در ارتباط هستیم، افزود: تماس‌ها بین رهبران مقاومت در نوار غزه و دفتر سیاسی حماس به شیوه‌های مشخصی ادامه دارد و رهبران مقاومت از نزدیک در جریان اوضاع میدانی قرار دارند.

وی در ادامه به عملیات وعده صادق ایران که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه انجام شد، اشاره کرد و گفت: آنچه در جریان پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی شاهد بودیم، پایه‌گذار مرحله تازه‌ای شد و یکی از مهمترین نتایج این نبرد قدرت گرفتن هرچه بیشتر محور مقاومت بود.

حمدان همچنین درباره تهدید صهیونیست‌ها برای حمله به رفح، افزود: در صورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی به رفح کند، مذاکرات متوقف خواهد شد، زیرا مقاومت زیر آتش مذاکره نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه دشمن می‌خواهد با عملیات رفح از همه باج‌گیری کند، گفت: در صورت حمله زمینی دشمن به رفح، مقاومت اقدامات میدانی مدنظر خواهد داشت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!