Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مسئول سازمان بسیح رسانه فارس گفت: گروه‌های جهادی رسانه‌ای، عاملی برای انتقال پیام و مطالبه مردم به مسئولان هستند. - اخبار استانها -

‌هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: اهمیت و جایگاه ضرورت گروه‌های جهادی در جامعه از آنجا نقش پیدا می‌کند که در کلام همه بزرگان، انبیا و اولیا، و به ویژه مقام معظم رهبری این کلمه جهاد و جهادی‌ را شنیده‌ایم که امروز این کلمه، به یک گفتمان برای پیش‌برندگی اهداف انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی تجربه نشان داده که اگر نگاه جهادی و گروه‌های جهادی در جامعه بسط پیدا نکند، قطعا رسیدن به اهدافی که امام راحل(ره) برای این انقلاب ترسیم کردند و مقام معظم رهبری هم بر آن صحه گذاشته و تاکید کرده‌اند و انتظار و منویات ایشان هم هست، محقق نمی‌شود.

‌رضایی تصریح کرد: عقب‌ماندگی‌هایی در دوران‌های قبل از انقلاب برای ایران به وجود آمده که می‌طلبد با یک نگاه جهادی این عقب‌ماندگی‌ها را برطرف کنیم.

گروه جهادی «راهیان شهادت» برای نوروز 1400 فراخوان ثبت‌نام دادرئیس سازمان بسیج سازندگی: 42هزار گروه جهادی فعال داریم10 هزار گروه جهادی تخصصی امر به معروف در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود

مسئول سازمان بسیح رسانه فارس تصریح کرد: گروه‌های جهادی در قالب‌های مختلف شکل گرفتند و گروه جهادی رسانه‌ای، یکی از این قالب‌هاست برای شنیدن حرف مردم و برای شنیدن این حرف‌ها و انتقال به مسئولین، چه ابزاری مهمتر از رسانه می‌تواند کارآئی داشته باشد؟

وی با بیان اینکه با تشکیل گروه‌های جهادی رسانه‌ای می‌توانیم این نقش را ایفا کنیم و به عنوان یک عاملی باشیم برای انتقال پیام و مطالبه مردم به مسئولین، تأکید کرد: رسانه اینقدر قدرتمند است که بتواند با حضور خود در مناطق کم‌برخوردار و محروم، آسیب‌ها را شناسایی کند و به مسئولین امر در منطقه، محله و استان منتقل کند.

‌رضایی معتقد است که پیگیری مطالبات مردم، در واقع از وظایف رسانه است و اینجاست که می‌توانیم در گروه‌های جهادی، نقش خود را به نحو احسنت ایفا کنیم. یعنی به معنای واقعی، یک خبرنگار واقعی می‌تواند با حضور خود، یک نقش عظیمی را ایجاد کند که این نگاه، مردم را نسبت به آینده انقلاب امیدوار می‌کند که هستند کسانی‌که نگاهشان به مردم است و قلب و دلشان برای مردم می‌تپد و دغدغه‌شان مردم است.

مسئول سازمان بسیح رسانه فارس گفت: بالاترین سرمایه این نظام، اعتمادی است که بین مردم ونظام وجود دارد و بجز حرکت، نگاه و گفتمان جهادی، این اعتماد را نمی‌توان حفظ کرد.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های عظیم دشمن به انقلاب و اینکه به دنبال این است که با فشار و اهرم اقتصادی، این اعتماد را میان مردم و نظام از بین ببرد، اهمیت نقش گروه‌های جهادی مشخص می‌شود که این گروه‌ها باعث به حرکت درآوردن مسئولینی می‌شوند که خود را در چارچوب وقت اداری می‌بینند.

سرگرد رضایی افزود: اگر نیاز مردم را شناسایی شده و در راستای رفع آن قدم برداشته شود، قطعا موجبات رشد و اعتلای انقلاب اسلامی و رشد خود مسئولین را به همراه دارد. پس بهتر است که مسئولین ما از این فرصت کوتاه خدمت، بیشترین استفاده را با تکیه بر گفتمان جهادی ببرند.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهادی رسانه ای گروه های جهادی گروه جهادی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید

امام جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق و اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

به گزارش ایسنا؛ سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید و اظهار کرد: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم. در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد موفق‌تر است از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی اراده امت اسلامی و نیروهای مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان کرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمین اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس این شبه جزیره مهد بی‌فرهنگی و بی‌هویتی بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقی موجب شکست اندلس شد.

موسوی فرد به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

وی از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و... خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و ... اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وی اظهار کرد: در بخش شعار سال به معنای واقعی کلمه باید بتوانیم نظام را در قله و اوج قرار دهیم چراکه بنا است مشارکت مردم محقق شود.

موسوی‌فرد مانع زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

وی به روز معلم اشاره کرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول ‌است و اگر تحول بنیادین را بخواهیم شاهد باشیم باید معلم تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین به روز کارگر نیز اشاره و اظهار کرد: اگر حال ایران بخواهد خوب شود حال کارگر باید خوب باشد از این رو ضرورت دارد زمینه این امر فراهم شود.

وی در پایان به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدردانی کرد.

 در پایان نمار جمعه، نمازگزاران با شعار "نیروی انتظامی حمایت حمایت" از تلاش‌های نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف تقدیر کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند