Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،جذابترین اخبار منتشر شده در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مورخ جمعه هشتم اسفندماه ۹۹ را مشاهده می‌کنید.

در بسته امروز لینک خبرهایی را می خوانید که از نگاه شما مخاطبین ارجمند در لیست جذابترین و پربازدیدترین اخبار منتشر شده قرار گرفته است.

تصاویر جذاب و دیدنی از چشمه گیلاس در خراسان رضوی ، ایران در آستانه تبدیل شدن به قطب تولید واکسن کرونا است و دلار ۲۵ هزار تومانی نتیجه برجام بود سه تیتر دیگری که از نگاه شما در لیست پربازدیدهای صفحه استان ها انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود واعظی روز جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های مخابرات استان اصفهان گفت: فضای مجازی ۲ بخش دارد یک بخش مربوط به کسب و کار، آموزش و فعالیت و بخشی مربوط به اقداماتی است که نباید صورت بگیرد که با این بخش از فضای مجازی مخالفیم.جزییات این خبر را می توانید با تیتر نباید از  مزایای بی‌نظیر فضای مجازی غافل شویم دنبال کنید.

اینجا چرخ زندگی با دستان هنرمند زنان می چرخد تیتر گزارش مکتوبی است که در صفحه خراسان شمالی منتشر شده و به تنوع قومیتی در خراسان شمالی که رنگین کمانی از آداب و رسوم و سبک‌های متنوعی از زندگی را فراهم کرده پرداخته است.

دلار ۲۵ هزار تومانی نتیجه برجام بود

نباید از مزایای بی‌نظیر فضای مجازی غافل شویم

سیَلْک کاشان در چنگال زمین خواران!

طبیعت برفی گلستان و تلاش راهداران برای باز نگه داشتن جاده ها + تصاویر

چه نکاتی را هنگام استفاده از نان و غلات رعایت کنیم؟

مرغ را گران نخرید/ تخلف را به ۱۲۴ اطلاع دهید

درگذشت قهرمان گیلانی بوکس کشور بر اثر ابتلا به کرونا

اختصاص ردیف بودجه برای شهر زلزله‌زده سی سخت

فشار حداکثری به ملت و دولت ایران شکست خورد

خواننده جشن عروسی در باغملک بازداشت شد

تصاویر جذاب و دیدنی از چشمه گیلاس در خراسان رضوی

اینجا چرخ زندگی با دستان هنرمند زنان می چرخد

ایران در آستانه تبدیل شدن به قطب تولید واکسن است

امید به سیبری بازگشت

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدها جذابترین ها فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود