Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله جوادی آملی در دیدار وزیر بهداشت تاکید کرد: همه ما موظفیم در خصوص مسائلی که از سوی جامعه علمی کشور مطرح می‌شود توجه داشته باشیم و دیگران را نیز به رعایت این مسائل تشویق کنیم.

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید، توجه به دستورات علمی را از مسائل اساسی دین دانست و گفت: همه ما موظفیم در خصوص مسائلی که از سوی جامعه علمی کشور مطرح می‌شود توجه داشته باشیم و دیگران را نیز به رعایت این مسائل تشویق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید روز جمعه در دیدار سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی در قم، با تقدیر از تلاش‌های یک ساله تیم درمان و جامعه پزشکی برای مهار و درمان ویروس کرونا تصریح کرد: این تلاش ها نزد خداوند ماجور است و اجر بزرگی برای آنها در نظر گرفته می شود.

وی گسترش علوم پزشکی را مدیون وجود بیماری ها دانست و یادآور شد: وجود ویروس کرونا جامعه پزشکی و جامعه علمی ما را پویاتر و فعال تر کرده و دانشمندان ما امروز توانستند در زمینه درمان این بیماری موثر بوده و برای تولید واکسن از اولین‌ها در دنیا باشند.

وزیر بهداشت امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد./جماران 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

بنا بر اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.  

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد