Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@22:09:21 GMT

پیرهادی: قالیباف نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نیست

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۴۷۸

محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره ورود محمدباقر قالیباف ، رئیس مجلس به عرصه انتخابات 1400 گفت: آقای قالیباف در پاسخ به درخواست برخی نمایندگان برای نامزدی وی در انتخابات ۱۴۰۰ گفته است که با توجه به شرایط حساس کشور و مشکلات اساسی مردم، مهم ترین موضوع، پیروزی جبهه انقلاب و تشکیل دولتی کارآمد به منظور حل مشکلات مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آقای قالیباف ضمن اینکه تمرکزشان را معطوف به وظایف خود در مجلس کرده اند، تأکید دارند که بنای کاندیداتوری در انتخابات را ندارند و می‌گویند همه نیروهای انقلاب موظف هستند تلاش کنند تا هرچه سریعتر با وحدت، تمام ظرفیت های خود را متمرکز بر موفقیت گزینه واحد کنند. 

پیرهادی افزود: برداشت و استنباط من از سخنان آقای قالیباف این است که با افزایش احتمال حضور آیت الله رییسی، آقای قالیباف تصمیم به عدم کاندیداتوری گرفته است و آمادگی کمک به ایشان را دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محسن پیرهادی محمدباقر قالیباف انتخابات 1400 قالیباف انتخابات محسن پیرهادی محمدباقر قالیباف انتخابات 1400 آقای قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دور دوم  در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ، ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزدها آغاز می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها درنظر گرفته ،  استفاده کنند.

وی افزود: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که توسط صداوسیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه شعب اخذ رأی آمادگی لازم برای برگزاری این دور از انتخابات را دارند، گفت: ۲۷۸ شعب در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف فعال خواهند بود.

سلیمی با بیان اینکه رأی گیری از ساعت ۸ صبح آغاز و تا زمانی که تمدید رأی گیری تمام شود ادامه دارد افزود: درخواست ما از مردم شرکت و حضور پرشور است که یک نماینده با پشتوانه مردمی به مجلس راه یابد.

گفتنی است بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان بیرجند،  اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه ی بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات، به شرح ذیل است:

1- آقای علی مولوی حقیقی فرزند محمدعلی مشهور به سردار ، کد نامزد 11

2- آقای سید حسن هاشمی فرزند سید عبدالجواد مشهور به دکتر هاشمی، کد نامزد 22


دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد