Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس گفت: در روز چهارم لیگ دسته یک فوتسال امید‌های باشگاه‌های کشور، تیم صدرا شیراز با ۲ گل عکاسی ابراهیمی زاوه را شکست داد.

او افزود: تا پایان روز چهارم این رقابت‌ها نماینده فارس با ۲ برد، یک شکست و ۶ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاهی اضافه کرد: تیم صدرا شیراز در روز پنجم لیگ دسته یک فوتسال امید‌های کشور باید به مصاف فراز شاهین اصفهان برود.

در این گروه تیم‌های امید آران و بیدگل و گهرزمین سیرجان با ۱۲ و ۹ امتیاز در مکان‌های اول و دوم قرار دارند.

بازی‌های گروه دوم رقابت‌های دسته یک فوتسال امید باشگاه‌های کشور، با حضور تیم‌های صدرا شیراز، امید آران و بیدگل، گهر زمین سیرجان، شهید دهقانی نیا اردبیل، عکاسی ابراهیمی زاوه، شرکت ملی حفاری ایران و فراز شاهین اصفهان به میزبانی اردبیل در حال برگزاریست.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدرا شیراز فوتسال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: با پایان یافتن رقابت های فوتسال فرهنگیان استان فارس، تیم فوتسال فرهنگیان فیروزآباد ،مقام نخست این رقابت ها را از ان خود کرد.
ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: تیم فوتسال معلمان ناحیه چهار شیراز مقام‌ دوم و تیم های فوتسال معلمان میمند و خنج به صورت مشترک عنوان سوم  را از آن خود کردند و تیم اشکنان  به عنوان تیم برتر فرهنگی و اخلاق این رقابت ها شناخته شد.

رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس با شرکت ۵۵ تیم فوتسال معلمان از سراسر استان به مدت ۵ روز از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت  در سالن های ورزشی شهید حمزه، پوریای ولی، امام علی، رضوان، شهدا و نرجس شیراز برگزار شد.

زیدابادی نژاد با اشاره به اینکه در این رقابت ها بیش از صد مسابقه برگزار شد، افزود: ۸۰۰ نفر معلم ورزشکار و ۱۰۰ نفر داور و عوامل اجرایی که همگی از فرهنگیان استان هستند در این مسابقات حضور داشتند.

سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: تیم‌ منتخب استان فارس پس از برگزاری اردوی انتخابی از بین معلمان فوتسالیت شرکت کننده در این رقابت ها مشخص خواهند شد .

تیم‌ منتخب استان فارس به عنوان نماینده استان به رقابت های فرهنگیان کشور که  تابستان امسال در شهر قم  برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

دیگر خبرها

  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول