Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون چوگان گفت: برای پیشرفت چوگان باید از همه ظرفیت ها بهره ببریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، نشست هم اندیشی ابراهیم نوزایی رییس فدراسیون چوگان با روسای هیات‌های چوگان‌ استان‌ها عصر روز جمعه (٨ اسفند‌ماه) برگزار شد.

ابراهیم نوزایی در این نشست با اشاره به وضعیت کنونی چوگان در سطح کشور، گفت: متاسفانه در سال جاری به دلیل شیوع کرونا امکان تحقق کامل برنامه عملیاتی و تقویم مسابقات فراهم نشد اما با هم افزایی صورت گرفته در نیمه دوم سال شاهد برگزاری مسابقات مختلفی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون چوگان تصریح کرد: امروزه چوگان به عنوان ورزش ملی شناخته می‌شود از این رو باید برای پیشرفت این رشته از همه ظرفیت ها بهره ببریم.

وی اظهار کرد: فدراسیون چوگان تلاش کرده همه امکانات در استان‌ها را بکار بگیرد تا شاهد توسعه چوگان در استان‌ها باشیم؛ این مهم در حالیست نباید از ظرفیت بخش خصوصی چشم پوشی کرد.

نوزایی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی نسبت به چوگان در گرو فعالیت و جذب حداکثری روسای چوگان‌ استان‌ها است، گفت: امیدواریم با همکاری مدیران استان‌ها بتوانیم زیرساخت های توسعه چوگان در سراسر کشور را فراهم کنیم.

رییس فدراسیون چوگان با بیان اینکه نباید از بعد فرهنگی ورزش چوگان غافل شویم، اظهار کرد: بدون شک چوگان بخشی از فرهنگ ایران اسلامی است و رهبر انقلاب نیز بر آن تاکید کرده اند لذا باید از این مهم پاسداری کرد.

وی تولید تجهیزات چوگان به صورت بومی را از جمله دغدغه‌های فدراسیون برشمرد و افزود: در تلاش هستیم این موضوع را از طریق همکاری با شرکتهای دانش‌بنیان محقق کنیم؛ البته تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب، درصدد برطرف کردن نیاز چوگان‌بازان از طریق راهکارهای موجود هستیم.

روسای هیات‌های چوگان اصفهان، گیلان، البرز، آذربایجان شرقی، کرمان و تهران‌ ابتدا گزارشی از عملکرد سال جاری خود ارائه کردند و سپس برنامه عملیاتی سال ١۴٠٠ استان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زندی و امیرابراهیمی نایب رئیس آقایان و بانوان فدراسیون، دهخدایی مشاور فدراسیون و کاظمی دبیر هیات چوگان‌ استان تهران در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون چوگان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رونق نشریات دانشجویی دغدغه‌مند و رو به جلوست
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی