Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان بخش پاتاوه از منازل و مناطق زلزله‌زده بخش پاتاوه در شهرستان دنا بازدید کردند.

حاجی زاده در این دیدارهای چهره به چهره و خانه به خانه  گفت: در پی وقوع زلزله در شهرستان دنا که این زلزله در بخش پاتاوه و روستاهای اطراف هم احساس شده و به منازل منطقه خسارت وارد شده است ،حضور میدانی در این مناطق داشتیم و از نزدیک مشکلات را بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه همه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای کمک به زلزله‌زدگان  پای کار هستند،گفت: منازلی که نیاز به  احداث دارند تخریب و بازسازی می‌شوند و  تیم ارزیابی از طرف بنیاد مسکن و هلال احمر جهت ارزیابی خسارات  حضور داشته‌اند و خسارات وارد شده به همه منازل را ارزیابی می‌کنند. 

حاجی‌زاده افزود: با توجه به تاکید استاندار توصیه‌های لازم درمورد رسیدگی به روستاها داده شد و با همت مسؤولان و همکاری مردم هر چه سریع‌تر منازلی که نیاز به تخریب دارند  بازسازی و احداث می‌شوند و منازلی که نیاز به تعمیر دارند نیز تشکیل پرونده  و کمک‌های بلاعوض و تسهیلات به مردم پرداخت شوند.

معاون عمرانی استاندار در بازدید از روستاها گفت: در خصوص زیرساخت‌هایی که در روستاهای بازدید شده مشاهده شد، دو مورد جاده‌های روستایی مشکل داشتند که با‌ هماهنگی‌های انجام شده در اولویت کاری جاده‌های استان قرار گرفتند و

انشاالله همان اقداماتی که برای سایر مناطق زلزله‌زده انجام گرفته برای بخش پاتاوه هم در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: در هر نقطه‌ای که زلزله خسارات وارد کرده باشد پیگیر مشکلات و نیازهای مردم هستیم.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله کهگیلویه و بویراحمد جبران خسارات یاسوج بخش پاتاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری