Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی غلامی گفت: به مناسبت ایام مبارک ماه رجب و ولادت باسعادت امیرالمؤمنین علی (ع)، امروز همه مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست شهر مشهد از غذای متبرک حضرت رضا (ع) بهره‌مند شدند.

وی افزود: همزمان با ایام مبارک ماه رجب، یک هزار و ۴۰۰ پرس غذای متبرک حضرت رضا (ع) امروز در میان مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و معلول شهر مشهد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی اظهار کرد: با کمک خادمیاران رضوی، امروز یک هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم در دو وعده نهار و شام بین ایتام و کارکنان ۴۰ مؤسسه نگهداری از کودکان بی‌سرپرست شهر مشهد از جمله گلستان علی (ع)، فتح‌المبین، خورشید هشتم، خاتم‌الانبیاء (ص)، شکوفه‌های بهشتی، گلپونه‌های رضا (ع)، پرتو مهر امام رضا (ع)، گل نرگس توزیع شد.

غلامی اضافه کرد: همه دختران و پسران تحت سرپرستی این مراکز از ۷ تا ۱۸ سال از برکات این طرح معنوی بهره‌مند شدند. ضمناً کودکان معلول چند مرکز نگهداری از این کودکان هم تحت پوشش این برنامه قرار گرفتند.

وی بیان کرد: برنامه توزیع غذای متبرک حضرت، در جریان برگزاری یک مراسم معنوی با حضور متولیان مدیریت امور مجاورین آستان قدس و خادمان بارگاه منور رضوی بین مراکز مخاطب طرح انجام شد.

کد خبر 5156723

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد آستان قدس رضوی غذای نذری کودکان بی سرپرست ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز بوشهر مشهد زلزله کرونای انگلیسی اردبیل بارش برف عکس استانها شهرستان کرج نگهداری از کودکان بی سرپرست غذای متبرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روند تدریجی افزایش دما از صبح امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و دمای هوا در استان تا پایان هفته رو به گرمی می‌رود، اظهارکرد: این افزایش دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد است که در مناطق گرمسیر محسوس تر خواهد بود.

وی گفت: وزش باد از دیگر پدیده های جوی خراسان رضوی است که همانند روزهای گذشته در استان غالب است که این پدیده در ساعات بعد از ظهر در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از روز پنجشنبه هفته جاری نیز بارش های رگباری در مناطق مختلف استان آغاز می شود که در زمان مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۷ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هفت تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900979

دیگر خبرها

  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد