Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی زینبیه کانون «حضرت زینب(س)»، گفت: خدمت به ساکنان حاشیه شهر و کوره‌پزخانه‌ها، توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های بی‌بضاعت و اجرای طرح شهید سلیمانی بخشی از خدمات این گروه جهادی است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون فرهنگی هنری «حضرت زینب(س)» با مجوز ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران فعالیت خود را از سال 94 در شهرری آغاز کرد، فعالیت در عرصه سرود و نماهنگ و تولید آثار فاخر در این زمینه و نیز تشکیل گروه جهادی زینبیه به منظور محرومیت زدایی را می توان از فعالیت های شاخص این کانون دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حمید محمدی شمیرانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های مسجد حضرت زینب(س) شهرری اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهید سلیمانی دو نماهنگ «مادر هستی» و «سرزمین مادری»، تهیه و تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) بیان کرد: در کنار فعالیت های سرود و نماهنگ، در عرصه قرآنی نیز فعالیت های گسترده ای در زمینه  حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی برای نوجوانان برگزار می شود. همچنین برپایی اردوهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی را می توان بخش دیگری از فعالیت های این کانون فرهنگی هنری نام برد.

 

محمدی با اشاره به فعالیت های گروه جهادی زینبیه این کانون فرهنگی هنری گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا این گروه جهادی فعالیت های گسترده ای در زمینه خدمت رسانی به خانواده های محروم و کم برخوردار انجام داده است، به طوری که 110 بسته ارزاق در پنج مرحله میان این خانواده ها توزیع شده است.

 

وی با اشاره به توزیع حواله های پوشاک میان تعدادی از خانواده های بی بضاعت گفت: توزیع بسته های مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، ضدعفونی معابر و خیابان ها، کمک به کارگران که به دلیل شرایط بحران کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده اند، توزیع کمک های مومنانه میان خانواده های کم برخوردار در کوره پزخانه های حاشیه تهران بخشی دیگر از خدمات گروه جهادی زینبه کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت زینب(س) است.

 

محمدی به تجهیز و نوسازی مدارس در مناطق محروم نیز اشاره و تصریح کرد: یکی از رویکردهای فعالیتی گروه جهادی کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) رنگ آمیزی تعدادی از مدارس در مناطق محروم بوده است. ضمن اینکه این گروه جهادی با اجرای طرح «شهید سلیمانی» در غربالگری، تست بیماری کرونا و ارایه خدمت به بیماران کرونایی نیز فعالیت های گسترده ای در منطقه شهرری انجام داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) تهیه و تولید نماهنگ به مناسبت سالگرد شهادت مرتضی آوینی و نیز شهادت دکتر محسن فخری زاده را از تولیدات در دست اقدام گروه سرود این کانون برشمرد و خاطرنشان کرد: فعالیت های گروه سرود کانون حضرت زینب(س) با مدیریت استان فرهمند از اعضای گروه تواشیح محمد(ص) رسول الله انجام می شود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: بچه های مسجد فعالیت های مسجدی کانون فرهنگی هنری حضرت زینب س گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران