Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی واقعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تصمیم‌گیری ستاد استانی کرونا به احتمال زیاد این وضعیت تا پایان سال جاری در مرکز استان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: آموزش در سایر شهرستان‌های استان با توجه به رنگ‌بندی فعلی برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی و دروس فنی هنرستان‌ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آموزش حضوری در مدارس روستایی استان خبر داد و افزود: آموزش در مدارس با جمعیت زیر ۵۰ نفر به صورت حضوری و با تعداد حداکثر ۱۰ دانش‌آموز در هر کلاس درس ادامه دارد.

براساس آخرین رنگ‌بندی وضعیت شیوع کرونا در خراسان جنوبی، هشت شهرستان این استان در وضعیت زرد (متوسط خطر) و فقط سه شهرستان در وضعیت آبی (کم خطر) قرار دارد که نسبت به شرایط قبلی کمتر شده است.

آخرین وضعیت اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشانگر تغییر رنگ ۲ شهرستان خراسان جنوبی از آبی به زرد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند روز پنجشنبه گفت: براساس آخرین رنگ‌بندی که منتشر شد، شهرستان‌های سرایان و بشرویه از وضعیت آبی به زرد تغییر رنگ دادند.

کامبیز مهدی‌زاده افزود: همچنین شهرستان قاینات که در ۲ هفته اخیر نارنجی بود، به زرد تغییر رنگ داد.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرستان‌های درمیان، سربیشه و خوسف در وضعیت آبی (کم خطر) و شهرستان‌های بیرجند، قاینات، زیرکوه، سرایان، فردوس، بشرویه، طبس و نهبندان در وضعیت زرد (متوسط خطر) هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس خراسان جنوبی آموزش محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس خراسان جنوبی ویروس کرونا مدارس خراسان جنوبی آموزش محدودیت های کرونا اخبار کنکور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و بزرگداشت روز معلم جمیله سادات میرهادی، یک معلم بازنشسته با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره آموزش رایگان به کودکان کار گفت: شرایط سختی بود که درس را به صورت فشرده آموزش ببینند.

میرهادی افزود: در دوران شیوع کرونا هم در فضای باز به دانش آموزان درس می‌دادم. وقتی به خانه برمی‌گشتم فکر می‌کردند جذامی هستم!

او همچنین یک خاطره جالب از آموزش به دانش آموزانی که کار می‌کنند نقل کرد و گفت: یکی از دانش آموزان در تعمیرگاه کار می‌کند و برای چند ساعتی از صاحب‌کارش وقت می‌گیرم تا بتوانم به او درس دهم.

مشروح این گفت و گو را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم