Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:45:08 GMT

دمای هوای قزوین افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۳۲۵۱

دمای هوای قزوین افزایش می‌یابد

مریم بهروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، از امروز تا اواسط هفته شاهد جوی پایدار در سطح منطقه خواهیم بود و آسمان قزوین صاف و آفتابی خواهد بود.

وی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته آوج با منفی هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و رازمیان با ۱۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان قزوین افزود: دمای هوای قزوین بین منفی چهار تا ۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، ۴ ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی، ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می‌شود.

برچسب‌ها سازمان هواشناسی كشور بارش باران استان قزوین قزوین سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی كشور بارش باران استان قزوین سازمان هواشناسی كشور بارش باران استان قزوین قزوین سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود