Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@06:17:47 GMT

شهریار مغانلو، در یک قدمی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۳۹۹۷

شهریار مغانلو، در یک قدمی پرسپولیس

خبرگزاری آریا- شهریار مغانلو در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار گرفته است.
به گزارش آریا، شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی سانتاکلارا با رد پیشنهاد سنگین تراکتور، با پرسپولیس به توافق رسیده است و طی چند روز آینده به ایران می آید و قرارداد خود را رسمی می کند. مغانلو یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس است اما به دلیل مبلغ بالای رضایت نامه او، این انتقال به بن بست خورده بود که به نظر می رسد با توافقی که میان او و پرسپولیس سر مبلغ و مدت قرارداد شده است، او پیشنهاد سایر تیم های خواهان خصوصا تراکتور را رد کرده است و به زودی با پرسپولیسص قرارداد می بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تراکتور مدعی شده بود شهریار مغانلو به این دلیل که با تیم ایرانی دیگری توافق کرده، به پیشنهاد تراکتور پاسخ منفی داده است.
همانطور که از مدت ها پیش بحث و گمانه زنی درخصوص آینده کاری شهریار مغانلو مهاجم ایرانی سانتاکلارا پرتغال و بازگشت او به فوتبال ایران مطرح شده بود، این بازیکن بلند قامت در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس خواهد پیوست تا در نیم فصل دوم در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور پیدا کند.
قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس قرضی و به مدت 6 ماه است. این بازیکن که در فصل گذشته عضو تیم پیکان بود، با لباس خودروسازان عملکرد قابل توجهی داشت و موفق شد 14 گل برای این تیم به ثمر برساند. این درخشش مغانلو باعث شد تا او در نقل و انتقالات تابستانی راهی فوتبال پرتغال و تیم سانتاکلارا شود. در حالیکه پیش از حضور مغانلو در فوتبال پرتغال، او مدنظر یحیی گل محمدی قرار داشت و سرمربی پرسپولیس قصد داشت از این بازیکن در تیمش استفاده کند اما مغانلو راهی پرتغال شد و پس از اینکه 13 بار برای این تیم در رقابت های لیگ و جام حذفی به میدان رفت، موفق شد یک بار با پیراهن سانتاکلارا گلزنی کند.
در حالیکه بحث بازگشت مغانلو به فوتبال ایران به اوج خود رسیده بود، باشگاه تراکتور نیز یکی از علاقه مندان به جذب این مهاجم بود ولی علیرضا رحیمی معاون باشگاه تراکتور با ارسال یک استوری در صفحه شخصی خود نوشته بود که با وجود ارائه یک پیشنهاد خوب به مغانلو، او به دلیل علاقه شخصی تیم دیگری را انتخاب کرده است. پس از مذاکرات مدیران باشگاه پرسپولیس با همتایان خود در پرتغال، سرانجام حضور مغانلو در پرسپولیس تا حدود زیادی قطعی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او پس از مهدی ترابی، دومین خرید زمستانی سرخپوشان خواهد بود. باید منتظر ماند تا ساعات پیش رو خبر عقد قرارداد رسمی مغانلو با پیراهن پرسپولیس منتشر شود.
برادر شهریار مغانلو با قرار دادن عکسی در صفحه خود در فرودگاه امام خمینی، خبر از بازگشت مهاجم سانتاکلارا به ایران داده است تا شایعات حول مذاکره نهایی و توافق با پرسپولیس افزایش یابد. پرسپولیس از چندی پیش برای تقویت خط حمله خود اقدام به مذاکره با مغانلو کرده است که در این رابطه توافق با باشگاه سانتاکلارا برای دریافت رضایتنامه و همچنین این بازیکن برای مدت قرارداد و مبلغ آن به چالشی برای نهایی شدن آن تبدیل شده است. با این حال با حضور سرزده مغانلو در ایران، به نظر می‌رسد طرفین به توافقات نسبی دست یافته‌اند و باید منتظر دومین انتقال جالب توجه سرخ‌ها در پنجره زمستانی بود.
از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم معتقدند که جذب پرهزینه شهریار مغانلو می‌توان توازن را در بین بازیکنان تیم برهم بزند و نوعی گارد علیه این بازیکن بعد از حضور در این تیم را شکل دهد که باعث ناکامی او در ادامه شود. آنها در تلاش هستند که بتوانند در ادامه مذاکرات خود با باشگاه سانتاکلارا هم از نظر مبلغ رضایتنامه و هم مدت زمان قرارداد و مبلغ آنها به توافق لازم و مناسبی دست یابند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهریار مغانلو پرسپولیس شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!