Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی شرکتی در قالب اهدای بسته‌های خوراکی «به ارزش کل ۱۰ میلیارد ریال»، به زلزله‌زدگان سی‌سخت کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط‌ عمومی ایرانسل، اولین اپراتور ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، برای یاری به زلزله‌زدگان سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده که در بسته‌هایی به ارزش هر کدام پنج میلیون ریال، شامل اقلام ضروری خوراکی است، تا در وضعیت سختِ پس از زلزله، کمک اندکی به خانواده‌ها و هموطنان عزیز سی‌سخت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بسته‌ها، اقلام خوراکی خانوار شامل «۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ عدد کنسرو ماهی، ۴ عدد کنسرو لوبیا، ۹۰۰ گرم عدس، ۹۰۰ گرم لوبیا، یک عدد روغن مایع، ۴۵۰ گرم چای، ۹۰۰ گرم شکر، ۱۴۰۰ گرم قند و ۷۰۰ گرم نمک» قرار داده شده است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به دعوت وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به‌همراه دیگر فعالان صنعت ICT کشور، به پویش حمایت از هموطنان آسیب دیده سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد پیوسته است.

طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، این اقلام با همکاری شرکت ملی پست، بسته‌بندی و به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت ارسال می‌شود تا از طریق جمعیت هلال‌احمر، بین خانواده‌های آسیب‌دیده، توزیع شود.

ساعت ۲۲ و ۵ دقیقۀ چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، لرزید. خوشبختانه، این حادثه تلفات جانی نداشت ولی ده‌ها مصدوم بر جای گذاشت و به صدها واحد مسکونی خسارت شدید وارد کرد. در همین راستا و با توجه به ابعاد حادثه، ایرانسل پیرو موافقت  بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل شرکت، با پیوستن به پویش خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، اقلام اهدایی را تهیه و با کمک شرکت ملی پست و جمعیت هلال‌احمر، بسته‌بندی، ارسال و توزیع می‌کند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه؛ چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.

براساس این گزارش، زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.

سی سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به زلزله زدگان سی سخت زلزله سی سخت سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله در این استان

به گزارش خبرآنلاین بنابر اعلام مرکز لرزه نگاری کشور ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه ۲۸ ثانیه امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، زلزله‌ای به بزرگای ۴.۲ در مقساس ریشتر منطقه تیتکانلو در استان خراسان شمالی را لرزاند.

جزئیات بیشتر:

تاریخ وقوع زلزله:

جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۵:۳۷:۲۸
(وقت محلی - تهران)

۲۰۲۴-۰۵-۰۳ ۱۲:۰۷:۲۸
(UTC)

بزرگی زلزله:

۴.۲

نوع بزرگی:

MN

موقعیت رومرکز زلزله: ۳۷.۲۰ شمالی و ۵۸.۳۲ شرقی
عمق: ۸ کیلومتر
عدم قطعیت مکانی: ۰.۸۷+/- کیلومتر در جهت شمالی - جنوبی
۱.۱۱+/- کیلومتر در جهت شرقی - غربی
منطقه:

استان خراسان شمالی

فاصله‌ها:

۹ کیلومتری تیتکانلو، خراسان شمالی
۱۰ کیلومتری فاروج، خراسان شمالی
۲۰ کیلومتری قوچان، خراسان رضوی

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902426

دیگر خبرها

  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • وقوع زلزله در این استان
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • زلزله این استان را لرزاند
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • فاریاب کرمان لرزید
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند